Gender-blijheid
-
Marije
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Re: Gender-blijheid
Geniet ervan. Skinny is wel uit trouwens... als ik een skinny jeans aan doe zeggen mijn kids "mam, wat heb jij nou aan..."... het is allemaal wijd nu. Ik vind het wel fijn.
-
FreyaSkye
Skinny mag dan nu misschien uit, maar als je daar op moet letten moet je iedere 6 maanden nieuwe broeken kopen die bij de huidige mode passen. Als ik dat zou doen ben ik net zo'n schaap wat de rest achtervolgt. Als jong kind liep ik al in wat ik mooi vond. Toen de bomberjack nog niet eens beginnend in was, droeg ik er al 1, en toen viel ik er buiten. Toen die van mij te klein/versleten was, waren die jassen pas in de mode. Volg je gevoel en maak je eigen stijl, daar wordt je pas blij van. Make-up is mooi maar omdat ik nog een volle baard groei heb, doe ik er niks mee. Kijk wanneer het bij je gezicht past. Ben jezelf, creeer je eigen stijl en zoek een weg waarbij je open overkomt, opvalt als je alleen bent maar in de menigte wegvalt, met vertrouwen kijkt & recht loopt. Ben je bang dat ze over je gaan roddelen als je opeens vrouwelijker over straat? Dat deden ze waarschijnlijk toch voor je je vrouwelijker ging gedragen. Geniet van het leven en heb het schijt aan wat ze (mogelijk) (zouden) (kunnen) (gaan) zeggen
-
Sweet Kayleigh
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Haha, leuk hoor ik ben ook van de Skinny jeans 
Jezelf zijn..is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven:hbeat:
28-10-25 - Wachtlijst de Vaart
12-02-26 - Start Logopedie
10-04-26 - Start laser ontharing
13-04-26 - Wachtlijst PsyTrans
18-05-26 - Intake PsyTrans
05-06-26 - Start behandeling PsyTrans
28-10-25 - Wachtlijst de Vaart
12-02-26 - Start Logopedie
10-04-26 - Start laser ontharing
13-04-26 - Wachtlijst PsyTrans
18-05-26 - Intake PsyTrans
05-06-26 - Start behandeling PsyTrans
-
Vivienne diamond
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Al een poosje niks gepost, maar deze wilde ik toch even delen. Hoe de kleinste dingen gender euforie/blijheid kunnen veroorzaken. Ik had me opgemaakt, leuke rode lippenstift op gedaan en een lekker kopje koffie gemaakt. De zon schijnt, voel me fantastisch vandaag. Dan zie ik, na mijn eerste slok koffie, de afdruk van de lippenstift op het kopje. Mijn maag maakte een hoepeltje van euforie. Als een soort bevestiging. Enorme smile op mijn gezicht, hihi. Dat voelde zo fijn. Happiness is in the little things!
Fijne dag allemaal
Vivienne
Fijne dag allemaal
Vivienne
-
Marije
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Vanmorgen moest ik onverwacht onze standup leiden... aan het eind van de meeting plaatste ik de opmerking "Ok, we zijn 2 minuten over tijd"... waarop een collega bijdehand zei "moet ik dan alvast een zwangerschapstest voor je halen?"
Lekker dan
Lekker dan