30 jaar geleden een poging gedaan

TRIGGER WARNING - deze sectie gaat over suïcide, ofwel zelfmoord
Januca
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: 30 jaar geleden een poging gedaan

Bericht door Januca »

Succes bij dat gesprek Marica. We leven met je mee.
--- In 2024 ,als 82 jarige, uit de kast gekomen als transvrouw ---
:hbeat: Sinds 22-10-2025 officieel een vrouw, met als nieuwe naam Jannie. :hbeat:
Marica
Voornaamwoorden: Hun / Henne

Bericht door Marica »

Gisteren een bbq en er moest van alles verplaatst worden omdat we een beetje uit de wind wilden zitten.

Dat kostte al heel wat moeite, maar het eten was lekker. Toen moest alles weer terug naar de oorspronkelijke plaats en dat was duidelijk, achteraf gezien, teveel van het goede.

Zittend op de bank en tv kijkend viel het mijn vrouw op dat er iets met mij was. Ik was schijnbaar helemaal weg in duistere gedachten. Ze vroeg wat er was, en ik vertelde huilend dat ik stemmen had die mij opdroegen mijzelf te snijden, en dat ik daar zo van geschrokken was. Het is duidelijk dat zelfmoord nog steeds een ding is bij mij. Ik zal aanstaande dinsdag bij de psychiater dat nog even duidelijk maken, dat ik niet zomaar weggestuurd kan/wil worden.
ᛃᛖᚷ ᛖᚱ ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ ᛃᛖᚷ ᛃᛟᛒᛒᛖᚱ ᛈᚨ ᛖᚾ ᚷᚨᚱᛞ ᛁ ᚺᛟᚲᚲᛊᚢᚾᛞ ᛊᛟᛗ ᚷᚱᚨᚢᛖᛗᚨᛊᚲᛁᚾ ᛏᚱᚨᚲᛏᛟᚱ ᛟᚷ ᛚᚨᛊᛏᛖᛒᛁᛚᛊᛃᚨᚠᚢᚱ ᛟᚷ ᛃᛖᚷ ᛒᛟᚱ ᛊᚨᛗᛗᛖᚾ ᛗᛖᛞ ᛗᛁᚾ ᚲᛃᛇᚱᛖᛊᛏᛖ ᚲᛟᚾᛖ ᚲᚨᚨᛏᛃᛖ ᛁ ᚲᚱᚢᛞᛊᚺᛖᚱᚨᛞ ᚲᛟᛗᛗᚢᚾᛖ
Mevr B

Bericht door Mevr B »

Knuff meis, ik hoop echt dat ze je kunnen helpen met omgaan met dit soort narigheid....
Gaat door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen... :mrgreen: