Lopen op hoge hakken

Make-up, kleding, en zo voort
Gebruikersavatar
Nisha
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 mar 2017, 15:55
Gender: Trans MtF
Locatie: Limburg, nabij Venlo

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Nisha »

Lydia schreef:
Kijk eens bij ASOS Tall (It’s time to break up with your tailor – our Tall jumpsuits and separates for 5’9”/1.75m and over girls have you covered. Fall for the right kind of floor-length bridesmaid dresses with True Decadence Tall and Y.A.S Tall, too.)
Huh. Dank je wel voor de suggestie, alhoewel ik zo 1 2 3 er niet m'n eigen smaak in tussenvind (ben meer voor victoriaans en lolita fashion) zal ik die site toch in de gaten houden.
No flame burns forever, No glory lasts.
Under siege by the night, And so the day falls defeated.
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door wiggeltje »

Janice schreef:Welke sites gebruik je zoals wiggeltje?
leatherlustfootwear.com
bananashoes.com
discountstripper.com (verkoopt wel iets duurder)
exotichighheels.com
.... er zijn velen meer die hierop lijken.

Voordeel hier is dat ze supermooie sexy hakken op ook grotere maten hebben :)

Het bedrag is durven om die gok te wagen, je hoopt bij aankomst dat ze passen! Misschien beter om eerst 1 ding te kopen, dat liefst niet te duur is, meestal zit het wel goed, zolang je Europese maat aan hun size-chart overeenkomt. Ik ben ook wel eens bang dat ik me vergis, maar van tevoren kan ik ze desnoods mailen. Verzendkosten zijn ook niet mis (50 dollar of zo) en dan betaal je voor 1 ding bijna het dubbele bedrag! In die zin koop ik dan toch liever meer, zodat ik dan tot 20% meer betaal. Maar ik vind dat wat in de Benelux, Duitsland en omringende landen wordt verkocht toch vaak een stuk duurder, of is weer niet in mijn 42 maat :( maar gelukkig is er internet :D

en misschien ben ik iemand die ondanks veel zoekt, gewoon niks beters vind :mrgreen:
Nisha schreef:
Lydia schreef:
Kijk eens bij ASOS Tall (It’s time to break up with your tailor – our Tall jumpsuits and separates for 5’9”/1.75m and over girls have you covered. Fall for the right kind of floor-length bridesmaid dresses with True Decadence Tall and Y.A.S Tall, too.)
Huh. Dank je wel voor de suggestie, alhoewel ik zo 1 2 3 er niet m'n eigen smaak in tussenvind (ben meer voor victoriaans en lolita fashion) zal ik die site toch in de gaten houden.
die jurkjes zit voor mij wel wat in :D
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Anon20190122 »

Waarom zoek je niet gewoon op AliExpress of zo wiggeltje?
Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 apr 2017, 19:57
Gender: Trans MtF
Locatie: Noord-Brabant

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Dominique »

tanisha schreef:Waarom zoek je niet gewoon op AliExpress of zo wiggeltje?
Hier bestel ik ook meestal mijn schoenen. De eerste paar was helaas jammer genoeg net te klein, maar mijn andere paar is precies goed.

TIP: Meet als eerst je voetmaat goed op en vergelijk deze met de lijst van de verkoper, want direct omrekenen van NL naar US maten is niet altijd goed. Een tweede tip is om vooraf inlichtingen te vragen bij de verkoper.
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door wiggeltje »

AliExpress heb ik wel eens kleding gekocht. Ik kan natuurlijk weer eventjes her-kijken :) Tot zover heb ik wel leuks gezien in gewone webwinkels. Ergens vind ik de webwinkels tot nu wel een stuk makkelijker, vind ik makkelijker vinden. Nog ff oriënteren, wil snel weer wat moois bestellen :D
Gebruikersavatar
francisca
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 mei 2017, 18:55
Gender: Vrouw
Locatie: Noord Groningen.

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door francisca »

Hoe het in Breda met het plaveisel gesteld is, weet ik niet, maar wij zijn een tijdje terug eens naar het Groningse vestingsstadje bourtange geweest.
Je parkeert vervolgens een kilometertje buiten de vesting, maar na 200 meter heb je de functie van zo,n vestingsstadje al wel door.
Het blijkt nagenoeg onneembaar. Tenminste op hakken. Sindsdien hou ik er meer rekening mee, waar we heen gaan voor ik mijn schoenen kies.
Voor mij is het lang lopen op hakken, niet erg weggelegd, hoe zalig het ook voelt. Maar ja, girls got to do,what a girl needs to do, hi.
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Isabelle »

Ja haha die ken ik.
Dagje Amersfoort een keer gedaan op iets te hoge hakken.
Eindigde in een dagje Amerfoort zonder schoeisel uiteindelijk :lol:
Gebruikersavatar
francisca
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 mei 2017, 18:55
Gender: Vrouw
Locatie: Noord Groningen.

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door francisca »

Ben dan wel benieuwd waar je hakken zijn gebleven, misschien heb je uiteindelijk wel iemand gestimuleerd, haha
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Isabelle »

Deze pasten gewoon in mijn tas ;)
Ik denk dat als ik iemand heb gestimuleerd, het de andere dames waren om ook maar gewoon die hakken uit te trekken :D
Als je daar woont ben je denk ik zoiezo zo slim om ze gewoon thuis te laten :lol:
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Lopen op hoge hakken

Bericht door Charlotte_C »

ik heb ooit 1 keer de Tilburgse kermis op een bepaalde dag 2 1/2 keer op en neer gelopen op 10 cm naaldhakken. de enige keer dat ik door het lopen op hakken ooit zere voeten heb gehad. nu is het ook wel weer zo dat je niet echt kunt spreken van lopen in die mensenmassa. Ik vond het sowieso te druk maar ja we waren met een groep kennissen. To the point komende, wilde ik eigenlijk zeggen dat ik met mijn 1.75m en schoenmaat 40 goed terecht kan in alle winkels. 10 cm zijn wel mijn hoogste, maar zoals eerder ook al is gezegd kunnen mooie gympen ook heel vrouwelijk zijn.

groetjes,

Lotte / Charlotte
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home