Make-Up voor een bult / oneffenheid op de neus

Make-up, kleding, en zo voort
Anon20190209

Re: Make-Up voor een bult / oneffenheid op de neus

Bericht door Anon20190209 »

Daar ga ik toch even op reageren. ;)
De hele cosmetica en huidverzorgings branche van de commerciële merken is 1 en al firma list en bedrog... :roll:

Voor de meeste merken die te koop zijn bij ici paris en Douglas betaal je echt heel veel geld, puur om de naam en verpakking :fpalm:

Van 2 merken waar ik echt zeker van weet is, Lancome en Loreal. Komen uit de zelfde fabriek en heel veel produkten hebben de zelfde samenstelling maar zitten in een andere verpakking.

Dit geldt voor zowel cosmetica en huidverzorgings produkten!!

Bijvoorbeeld de camouflage pennen/ highlight pennen van Lancome en Loreal zijn precies het zelfde, alleen andere verpakking en prijs.

Bijvoorbeeld de youth code serum van Loreal was identiek aan het serum van Lancome Visionnaire LR 2412 4% alleen is het serum van Lancome 3x zo duur...

Dus wat ik daar mee wil zeggen is dat je bij de drogist echt wel hele goede make up en huidverzorgings producten kan kopen...

Bijvoorbeeld de huidverzorgings produkten van Olaz Regenerist zijn echt top produkten maar daar betaal je dan ook wel wat voor.

Make up van bijvoorbeeld Loreal is echt helemaal niets mis mee, tevens geldt dit voor Max Factor. Bijvoorbeeld, Max Factor heeft echt hele dekkende foundation, terwijl Loreal in de lijn van True Match echt veel meer kleuren heeft, van heel licht tit echt donker maar veel minder dekking geeft.

Dus meerdere merken bij de drogist zoals Kruidvat en Etos hebben voor elk wat wils.

Wat gebruik ik zelf:

Uitsluitend de huidverzorging van Paulas Choice, zonder kleur en geurstoffen met alleen ingrediënten die je huid kunnen verbeteren

Maar zeker de camouflage pennen van Loreal in 2 kleuren, de Blush en ook de mascara :hug2:
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Ja dat is zo, Loreal en Lancome zijn van dezelfde fabrikant..

Oil of Olaz vind ik ook erg goed en als je die gewone cremé ervan hebt is prima te betalen en is er al sinds de jaren 70 en mijn moeder heeft dit tot haar dood gebruikt en bij gezworen dus sommige dingen verdwijnen nooit omdat ze gewoon prima zijn..
Zag vanavond die reclame van Olaz met die nieuwe cremé en denk toch dat ik die eens gaat aanschaffen want heb nogal een LP qua rimpels in mijn gezicht...geen idee wat voor muziek erop staat want het is zo rot meedraaien met de draaitafel :P
Enfin make up kan je zo duur maken als je zelf wilt en goedkoop hoeft niet altijd slecht te zijn ben ik achter gekomen.
Jessy

Bericht door Jessy »

Kan goed kloppen Cher, soms is het boerenbedrog en betaal je voor een naam. Maar niet altijd. Een aantal artikelen koop ik van Max Factor, en daar kan het Kruidvat merk niet aan evenaren. Vooral zaken als foundation en mascara is kwaliteit geen overbodige luxe, je wil dat je huid natuurlijk oogt, en je wimpers niet vol gedroogde korrels hangen :lol:
Zaken als blush en oogschaduw koop ik wel gewoon van Kruidvat merk.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Anon20190209

Bericht door Anon20190209 »

Hai Jessy,

Had het in mijn post ook niet over het kruidvat merk... ;)

Wat ik bedoel is dat de A merken uit de drogist echt niet onderdoen qua merken die verkrijgbaar zijn bij de Douglas Enzo... vandaar mijn bewezen vergelijking tussen Lancome en Loreal...

Loreal en max factor zijn totaal niet te vergelijken met het huismerk van kruidvat... we hebben het dan denk ik om de merken Essence en Gosh....? Zit in een heel ander prijssegment, maar ook dan voor elke portemonnee wat wils... :wship: