mag ik nog even een excuses geven en mijzelf corrigeren: in mijn bericht noemde ik het "je broer" maar het was "je neef"
Gisteren had ik vermoedelijk een beetje slecht geslapen...
erg mooi jou laatste tekst!!
Nisss schreef:..Meeste zeggen net zoals mn onderbuik zegt nee niet gaan.
Ik wil vanuit mijn hart bij de mooiste momenten zijn van mijn familie leden. Mijn hart zegt ook... Niks en niemand is belangrijk dan jezelf. En het spijt me voor mijn neef. Ik ga niet detranisition doen voor je eenmalige tentoonstelling genaamd bruiloft.
(punt)
Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door wiggeltje op 02 dec 2016, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
wiggeltje schreef:mag ik nog even een excuses geven en mijzelf corrigeren: in mijn bericht noemde ik het "je broer" maar het was "je neef"
Gisteren had ik vermoedelijk een beetje slecht geslapen...
Geeft niet hoor essentie van je bericht is overgekomen schat.
Sigy schreef:Je neef wil graag dat je erbij bent maar niet als jezelf. Begrijp ik dat goed?
Voor mij persoonlijk zou dat een dealbreaker zijn.
Nisss schreef:@Sigy klopt dat is precies wat hij zegt. Hij werd wel emotioneel over de toestand
Dat is het grote probleem bij dit soort dingen; De emoties. Drukte maken, omdat er een bepaalde gedachte in het hoofd zit. Zeker bij dit soort familiegelegenheden komt dat naar voren. De schone schijn ophouden, is wat er daar vaak gebeurd. We hebben allemaal wel iets, maar doen voor de buitenwereld of dat niet zo is. Persoon A heeft iets aan de hand, waarvan persoon B niets mag weten. Persoon B heeft ook iets aan de hand waarvan persoon A wederom niets mag weten. Heel veel mensen houden elkaar op die manier voor de gek, met als resultaat: Verspilde energie die beter voor dingen die er echt toe doen gebruikt kan worden.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Inderdaad. En vaker wel dan niet weten B van A en A van B wel degelijk dat er dingen niet geweten mogen worden en zo houden ze niet alleen de ander maar ook zichzelf voor de gek. Als we al die energie nuttig zouden gebruiken dan was het klimaatprobleem al lang opgelost
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)