Mijn behandelaar tipte mij dat er een kliniek is die definitief onthaart dmv. electrolyse. Wel kan dit pijnloos dankzei een "pijnpomp".
Zie voor meer info: wwe.o2clinic.be
Definitief ontharen electrolyse pijnloos
-
Veerle Mertens
-
Anon20190501
Re: Definitief ontharen electrolyse pijnloos
link moet zijn: www.o2clinic.be
ik lees ook dat dezelfde dokter Bart Van de Ven er werkt als in www.2pass.eu
ik lees ook dat dezelfde dokter Bart Van de Ven er werkt als in www.2pass.eu
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Janice
Het is zijn kliniek...
-
Veerle Mertens
Ben je bekend met deze arts?Janice schreef:Het is zijn kliniek...
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Ja. Maar het ontharen wordt door iemand anders gedaan. Wat ik gehoord heb is dat het nogal een aanslag op je huid is. Kans op littekens en zo. Mijn huidtherapeut (Uschi van Velzen, Huidzorg Zeist) zei bij de behandeling altijd, "ik geloof dat je huid er genoeg van heeft, dus ik ga stoppen."
Ik denk dat er wel wat in zit.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Janice
Emma, doet zij aan clearing? heel veel haartjes in korte tijd? dus maximaal 1 á 2 seconde stroom op de naald. ik heb gehoord dat deze techniek minder effectief is en voor littekenweefsel zorgt.
-
Veerle Mertens
Ben ook onder behandeling geweest bij Huidzorg Zeist. Ontharing srs gebied met dramatische gevolgen...Emma schreef:Ja. Maar het ontharen wordt door iemand anders gedaan. Wat ik gehoord heb is dat het nogal een aanslag op je huid is. Kans op littekens en zo. Mijn huidtherapeut (Uschi van Velzen, Huidzorg Zeist) zei bij de behandeling altijd, "ik geloof dat je huid er genoeg van heeft, dus ik ga stoppen."
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Uschi niet, de Antwerpse kliniek wel.Janice schreef:Emma, doet zij aan clearing? heel veel haartjes in korte tijd? dus maximaal 1 á 2 seconde stroom op de naald. ik heb gehoord dat deze techniek minder effectief is en voor littekenweefsel zorgt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Anon20190501
Ja, dat is me duidelijk. Maar waarom 2 sites voor dezelfde kliniek? Dat bracht me wat in verwarring. Nu ik wat meer gelezen heb lijkt me dat de O2 site op een breder publiek gericht is, terwijl 2pass zich richt tot transvrouwen.Veerle Mertens schreef:Janice schreef:Het is zijn kliniek...
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
NicolleLaheye
Durf het eigenlijk niet te vragen, maar heeft hier iemand ervaring met zelf epilatie van de baard? Ik vraag dit maar omdat ik na een stuk of 10 laser sessies en even zoveel elektrische epilatie niet echt de indruk had dat mijn baard minder is geworden. Krijg hierdoor de neiging om haartje voor haartje mijn baardharen zelf te epileren.
Gezien de erg hoge kosten van laserbehandelingen en elektrische epilatie en het tegenvallende resultaat is de verleiding groot om zelf met veel geduld zelf je baardharen te epileren.
Gezien de erg hoge kosten van laserbehandelingen en elektrische epilatie en het tegenvallende resultaat is de verleiding groot om zelf met veel geduld zelf je baardharen te epileren.