Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat doe je in het weekend?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Wat doe je in het weekend?

Bericht door Alexandra »

Vroeger ging ik wel eens stappen, maar ik merk dat ik dit al lang niet meer doe. Of dit nu door de leeftijd komt (39) of door deze T conditie, ik ben er nog niet uit. Ben de laatste jaren alleen maar aan het herstellen van operaties, en ben zelfs twee keer verhuisd. Dus het komt er maar niet van. Ik zit nu thuis, zometeen ga ik wat muziek schrijven...

Wat doe jij zoal in het weekend?
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Ender »

Vooral m'n huishouden, maar vind het ook erg leuk om uitgebreid te koken.. dus het hele proces: recept uitzoeken, ingrediënten kopen, alles wassen en snijden/voorbereiden, het gerecht bereiden en dan uiteindelijk opeten! Ik kook meestal voor 4, dus 2 dagen voor mezelf en 2 dagen voor in de diepvries :)
Gebruikersavatar
Marcella
Berichten: 389
Lid geworden op: 18 nov 2016, 16:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Marcella »

In het weekend doe ik boodschappen met mijn bovenbuurman. Dat is een vaste afspraak op zaterdag.
Op zondag ga ik regelmatig naar een bijeenkomst in Amsterdam (vrouwengroep) of Rotterdam (hang-out010).

Daarnaast is er altijd wel iets te doen in huis (schoonmaken, stofzuigen, eten klaarmaken).

Stappen heb ik nooit gedaan - het ontbrak sowieso ook aan vrienden. Ergens iets eten deed ik wel. Een filmtheater bezoeken deed ik ook vaak. De laatste jaren was mijn gezondheid echter zo slecht dat dit alles niet meer kon. (Daarnaast was het ook te duur geworden.) Maar binnenkort zal ik meer tijd gaan besteden aan het shoppen: ik heb immers nog redelijk wat dameskleding nodig! :D

Marcella
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Venusss »

In mijn vrije tijd en weekend ga ik fietsen, fietsen en fietsen :-) winkelen doe ik ook graag

Hangout-010 is een veiligehaven voor jongeren tot 27jaar uit Rotterdam. Ze organiseren daarnaast bijeenkomsten en activiteiten waar iedereen welkom is behalve binaire personen. Samen met anderen ga ik naar deze bijeenkomsten:

- GeENDER (meeting over gender) 1e zaterdag v/d maand van 15:00 - 20:00
- GFS staat voor Gender Free Sunday (kom als jouw geslacht) laatste zondag v/d maand van 15:00 - 21:00

Transvisie jongeren+ tot 35 jaar op 2e zaterdag v/d maand
Transcafe in Rotterdam op 1e en de 3e zondag v/d maand

Als ik het wat rustiger heb dan zou ik ook graag naar een t avond willen gaan maar dat trek ik op dit moment financieel niet en is mij ook wat teveel van het goede. Tenzij ik met iemand kan meerijden
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Jeste »

Naar de GeENDER Meeting wil ik binnenkort ook gaan. Volgende maand.

En ook al ben ik alweer bijna 42; uitgaan doe ik nog steeds. Dan wordt het vaak erg laat, maar dat komt omdat ik na het uitgaan ook gewoon heel erg gewone dingen doe als boodschappen doen en stofzuigen. Maar afgelopen nacht was ik heel braaf thuis. Dankzij de lange nacht van vrijdag op zaterdag kwam te laat uit bed om nog uit te gaan.

Eigenlijk is er voor mij niet echt een verdeling tussen werkweek en weekeinde. Ligt eraan wat ik te doen heb, ook voor wat betreft werk. Op een nacht van maandag op dinsdag kan het ook wel eens heel laat worden. Soms lig ik op een vrijdag- of zaterdagavond dan weer netjes om 21 uur in bed.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Anon20180311 »

:dance: Vertrekken op vakantie :dance:

Ik vlieg :whistle: naar het Noorden, " Jingle Belles, jingle belles, in opa's ouwe schuur, daar staat een arrenslee en als het 's winters sneeuwt

Gaan wij weer met hem mee, we glijden door de sneeuw, het paard loopt in galop
Wij knusjes achterin,............... :lol:

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Anon20190122 »

Zo wijnig mogelijk alleen lukt mij dat altijd zo bar slecht!
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door wiggeltje »

Weekend is bij mij hetzelfde als maandag, dinsdag, enzovoorts, vanwege ik niet meer werk, maar vandaag lekker naar Amsterdam geweest naar mijn wicca-groepje. Zo meteen melatonine, slapen, dromen en vroeg eruit naar Haarlem. Daar ben ik met Marcella voor een winkeldagje, hoop dat ik haar nog voor iets leuks mee kan helpen slagen :)

Zondag met een vriend van mij afgesproken. Eventjes rondhangen, denk bij hem thuis, geen idee, sowieso chillen (wat wij meestal doen) en misschien...... oh ja!!!! Een kerstkaart geven aan een oudere bekende man uit Zeewijk :o Hem wil ik niet vergeten, al doe ik/ heb ik niets met kerst, maar ik geef om hem. Always keep your friends close.

Vandaag toch wel eventjes kort ook leuk kunnen spelen met de aanwezige kids. Ik vind het anders zo saai om de hele tijd bij een bezoek naar het saaie volwassenen gedoe te moeten blijven zitten. Dingen zoals praten, praten en praten, nee, dat is gewoon totaal niet mijn ding. Ik ben dan ook blij wanneer de lentevieringen en zomervieringen van de wicca komen, die lekker buiten zijn. Kan ik eventjes lekker rennen, handstand en radslag, hopelijk maakt mij dat niet raar.
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Jeste »

Jeste schreef:Naar de GeENDER Meeting wil ik binnenkort ook gaan. Volgende maand.
Dat gaat toch niet gebeuren. Er zijn weer eens te veel dingen tussendoor gekomen. Die dag blijf ik thuis, want ik kan niet alles tegelijk.
Voor mij zou de dag veel langer moeten duren. Meer hierover in een ander topic.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door wiggeltje »

zondag, me eigen mooi maken en showen in Den Haag :D