Naar de vuurwerk ramp ( marktplaats) in Mexico, 31 mensen lieten er immers al het leven
Iets wat jammer genoeg, zo mooi en prachtig kan en eigenlijk moet zijn, kan eveneens zo schadelijk/dodelijk
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick .
mij missen kan nooit :O ik ben net een boomerang ik kom altijd weer terug de eene keer net wat sneller dan de andere keer zo ben ik ook actief op een ander forum op het moment wat niet T gerelateerd is
Nick schreef: Naar de vuurwerk ramp ( marktplaats) in Mexico, 31 mensen lieten er immers al het leven
Iets wat jammer genoeg, zo mooi en prachtig kan en eigenlijk moet zijn, kan eveneens zo schadelijk/dodelijk
Grtz Nick
ja helaas dat zo iets gebeurd maar ben benieuwd wat de oorzaak nu is ( in het verleden 2005 ging de zelfde markt ook in vlammen op reden? een klant had een vuurpijl afgestoken wat in een stand ging en dus de stand ontplofte waardoor er een ketting reactie was.overigens vielen dar toen geen doden )
dus ja het is moeilijk te zeggen maar vaak is het door menselijk falen dat er iets de lucht in gaat..
Momenteel kijk ik: naar de vele lichtjes op het forum !
Ik wil en zal, nog zoveel nalezen
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick .