Botscan na groen, VUmc

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Nate_0

Re: Botscan na groen, VUmc

Bericht door Nate_0 »

Ziekenhuisapotheken zijn idd zelden een goed idee, bij de apotheek in het UMCG loopt de wachttijd nogal eens op tot 4 uur (klinkt overdreven, maar het is waar). Zoals ik het begrepen heb ligt dat vooral aan de bezuinigingen waarbij dus veel meer werk moet worden verzet dan de medewerkers aan kunnen.

Mijn apotheek hier in Groningen heeft sinds kort een systeem waarbij je bij binnenkomst aangeeft of je het recept in de hand hebt, of je iets komt afhalen dat vandaag besteld is of dat het iets is wat je voor vandaag hebt besteld. Werkt prima m.i., de wachttijden zijn hooguit tien minuten maar ook dat komt niet meer vaak voor... een goede apotheek is dus een goed idee, zeker als je regelmatig heen moet ;)

Komt nog bij dat er steeds meer apotheken zijn die een zgn afhaalautomaat hebben, hier staat 'ie buiten en kun je binnen melden of je je medicatie daar op wilt halen. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar de automaat is wel 24/7 open.
meerdere zakken met zaagsel
Blue
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Bericht door Blue »

Emma schreef:
Renée schreef: en door naar de apotheek . Je bent dus wel een paar uurtjes zoet .
Vooral door de wachttijd bij de apotheek... een uur wachten voor je aan de beurt bent is niks.
Oh, ik wist niet dat het zo erg was, ik heb geloof ik maar 5 minuten moeten wachten bij apotheek.
Maar goed de afspraak was dan ook zo belachelijk vroeg dat ik in hotel moest overnachten om niet om 5:00 uur op te hoeven staan
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Ach een boekje mee , ik moest ongeveer 45 minuutjes wachten . Bakje koffie erbij ......

Meestal parkeer ik overigens op de Bosbaan . 10 minuutjes lopen maar geen bijkomende kosten .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Mirthe_s

Bericht door Mirthe_s »

Renée schreef:Ach een boekje mee , ik moest ongeveer 45 minuutjes wachten . Bakje koffie erbij ......

Meestal parkeer ik overigens op de Bosbaan . 10 minuutjes lopen maar geen bijkomende kosten .
Ik heb naar in 2 van de 6 keer kunnen parkeren :o
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Zal ook wel van de tijd op de dag afhangen . Het is het proberen waard
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Eveliene

Bericht door Eveliene »

Ik parkeer alleen met regen in de parkeergarage verder bij de bosbaan. Tja ik ben wat dat betreft van suiker en bang dat ik smelt. Onze apotheek werkt inmiddels samen met de VU en bezorgt de medicijnen aan de deur tenzij je aangeeft dat je ze op wil halen. Ik haal ze dus op als ik een sms heb gehad want dan hoef ik niet te wachten en het is maar 5 minuten lopen.