Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat doe je in het weekend?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Charlotte_C »

Proberen een begin te maken met het schrijven van mijn levensverhaal voor de VU, kijken of er nu wel iets uit mijn vingers wil komen
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Gebruikersavatar
Petra-S
Berichten: 175
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:32
Gender: Vrouw
Locatie: Hoensbroek, Limburg

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Petra-S »

Aangezien ik nu ongeveer twee weken in mijn eigen flatje woon nadat mijn vriendin en ik hebben besloten dat we mijn ontwikkeling als vrouw in eerste instantie maar vanuit een lat-relatie gaan bekijken. Het zal dus een weekend worden van even alles weer goed poetsen, boodschappen en even lekker als Petra shoppen. Mijn vriendin moet het hele weekend werken dus daar heb ik weinig verplichtingen.

Kortom een weekendje voor mij zelf.

Groetjes,
Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Afbeelding
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Anon20190501 »

Boodschappen doen. Veel boodschappen doen. Eigenlijk eerder hamsteren. Wanneer het stevig gaat sneeuwen is een kilometerslange grusväg die niet tijdig geruimd wordt niet fijn om op te rijden, ook al hebben we een goede 4x4 met Nordic winter tyres...

Bij dit soort weersomstandigheden heb je natuurlijk echt krachtvoer nodig. Chocola bijvoorbeeld. En chocola. Of wat chocola. En Zweedse gehaktballetjes (geen uitvinding van Ikea. Die eten ze hier echt)
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door wiggeltje »

@Sigrid

Gaaf dat je zo sneeuw mag meemaken, ik mis dat hier behoorlijk. Vooral aan de kust is het altijd iets warmer. Liefst zou ik met mijn vrienden van de duintoppen af sleeën, dat vond ik altijd zo geweldig, ooohw.. sneeeuw :wship: Stuur ons wat sneeuw.
Gebruikersavatar
Marcella
Berichten: 389
Lid geworden op: 18 nov 2016, 16:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Marcella »

wiggeltje schreef:@Sigrid

Gaaf dat je zo sneeuw mag meemaken, ik mis dat hier behoorlijk. Vooral aan de kust is het altijd iets warmer. Liefst zou ik met mijn vrienden van de duintoppen af sleeën, dat vond ik altijd zo geweldig, ooohw.. sneeeuw :wship: Stuur ons wat sneeuw.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een (winter)vakantie boeken in Noorwegen of Zweden, Linda! :D
Hier in Nederland heb ik vroeger ook wel forsere winters met flink veel sneeuw meegemaakt, maar de laatste keer was zo lang geleden - toen was jij nog niet eens geboren! :)

Marcella
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Anon20190501 »

@wiggeltje: Reality check! Sneeuw als speeltuin kan inderdaad leuk zijn. Wanneer je er in/mee moet leven en/of werken is het niet alleen maar fun...
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Nate_0 »

Ik vind sneeuw alleen leuk als ik lekker warm binnen zit, haha.

Dit weekend ga ik sporten, en naar de bioscoop... en Hamlet hopelijk uitlezen.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Anon20210626 »

Marcella , een jaar of 5 geleden kan ik mij nog een een enkele reis amsterdam alkmaar herinneren waar ik ongeveer 10 uur over deed omdat er 30 to 50 cm sneeuw viel . Het was de laatste vrijdag voor de kerstvakantie
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Venusss »

wiggeltje schreef:@Sigrid

Gaaf dat je zo sneeuw mag meemaken, ik mis dat hier behoorlijk. Vooral aan de kust is het altijd iets warmer. Liefst zou ik met mijn vrienden van de duintoppen af sleeën, dat vond ik altijd zo geweldig, ooohw.. sneeeuw :wship: Stuur ons wat sneeuw.
*keek vanochtend naar buiten*

Je wens is vannacht uitgekomen! ;)
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Wat doe je in het weekend?

Bericht door Nate_0 »

Nate_0 schreef:Ik vind sneeuw alleen leuk als ik lekker warm binnen zit, haha.

Dit weekend ga ik sporten, en naar de bioscoop... en Hamlet hopelijk uitlezen.
edit: ik blijf lekker warm binnen :lol:
meerdere zakken met zaagsel