Hier schrik ik van

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Robyn

Hier schrik ik van

Bericht door Robyn »

Tijdens het gesprek met de physician assistant gaf ik aan enkel door dr Ozer geopereerd te willen worden. Tijdens telefoongesprek voor de operatiedatum zei de muts van de planning: 4 januari bij dr buncamper. Ik zei vervolgens dat in het dossier stond: enkel opereren door dr Ozer. Dat kon wel maar dan zou de datum een paar weken later zijn: 27 januari.

Ik kijk nu naar de in te vullen vragenlijsten voor de afdeling anesthesie van het Amsterland, en op de sticker met mn gegeven staat dr Buncamper

WTF moet ik nou geloven. Waar moet ik aankloppen om te voor te zorgen dat hier geen misverstanden over bestaan?
Groetjes,
Robyn
Janice

Re: Hier schrik ik van

Bericht door Janice »

Ik zou beide ziekenhuizen bellen en informeren naar de operatieplanner die moet daar meer van weten. Desnoods het nummer van de chirurg zelf dan kan die er achteraan gaan.. misschien effectiever.
Robyn

Bericht door Robyn »

de operatieplanner is diegene die al een keer de fout inging. morgen moet ik toch naar Amstelland voor gesprek, dus vraag het daar meteen, mocht daar niks uitkomen bel ik het VU
Groetjes,
Robyn
Cait

Bericht door Cait »

ozer kon ook niet eerder dan eind januari. de planning ervoor was 6 december. dus het maakt in dit geval qua tijdsdruk niks uit dat je pas in eind januari aan de beurt kan bij ozer
andreagen

Bericht door andreagen »

Ook ik kreeg 16 oktober te horen, dat ik begin november in Amstelland door mannelijke chirurg geopereerd zou worden, terwijl ik voor Vu en dr. Ozer gekozen had. Een telefoontje naar operatieplanner Vu, ze vroeg waarom dr. Ozer en Vu, maar daarna meteen geregeld en ben na 5 weken extra wachten op 22 december door dr. Ozer geopereerd in de Vu. Goed communiceren is in deze belangrijk.
Samantha

Bericht door Samantha »

Het schijnt dat heel veel transgenders bewust Ozer kiezen maar Ozer kan blijkbaar dat niet aan wat logisch is.

Verder heeft het VU meerdere artsen en Ozer is heus niet heillig en de beste van allemaal want fouten kan iederen maken.

Ik ben door haar geopereerd en dat ging perfekt maar een vriendin kreeg enkele complicaties na operatie door Ozer en moet twee keer voor herstel operatie terug.

Niet dat ik Ozer zwart wil maken ik begrijp dat iederen haar wil maar iedere arts kan fouten maken en al die artsen hebben ervaringen met deze operatie dus om nou constant 1 arts te eisen slaat nergens op.

Ik kraak je niet af robyn want wat ik zeg bedoel ik in het algemeen want in jouw geval vind ik het schandalig dat het VU 1 dong belooft maar een ander ding doet en dit is schande want als ze ergens niet mee eens zijn moeten ze geen beloftes doen die hun niet waar willen of kunnen maken .

Sterkte en neem toch maar snel contact met hun op dat is het verstandigste.