Over operaties en werk.

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20180501

Re: Over operaties en werk.

Bericht door Anon20180501 »

dat snap ik... :)
Anon20190516

Bericht door Anon20190516 »

Tja,eerlijk gezegd ben ik nogal in de war...ik ken iemand die een ffs gehad heeft en het resultaat bij haar is nogal geslaagd.
Misschien dat ik daardoor aangestoken ben,ik weet het niet.ik moet het allemaal even overdenken.genoeg mensen die vinden
Dat bij mij een ffs onnodig is.Daniela,lief,dank je dat onder andere jij vind dat een ffs bij mij niet nodig is.ik moet het allemaal
Rustig op een rijtje zetten.volgende week heb ik vrij en dan heb ik meer tijd om na te denken en informatie in te winnen.
Wat ik wel wil is een adamsappelcorrectie en ik hoop dat die operatie gelijktijdig met de srs,of bijvoorbeeld na 2 maanden herstel
Srs,ik heb gelezen dat een adamsappelcorrectie een simpele ingreep is onder plaatselijke verdoving en ong.een half uurtje duurt.
Als ik dan 3 maanden thuis zit en de adamsappelcorrectie na 2 maanden plaatsvind dan heb ik nog 4 weken herstel van de adamsappelcorrectie.(er wordt uitgegaan van een hersteltijd daarvan,van 2 a 3 weken. Dan valt het allemaal op zijn plaats.volgende week
Maar eens mailen en/of bellen met het vu.in elk geval bedankt voor ieders inbreng hier wat betreft dit onderwerp.
Ps:ik hoop jullie volgende week vrijdag allemaal te zien op de t-avond in Amersfoort.
Gr.Rikki
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Tja, de adamsappelcorrectie is een simpele ingreep die onder plaatselijke verdoving kan en inderdaad maar even duurt. Het herstel is alleen best wel hevig...

Of je een FFS nodig hebt, dat kun je alleen zelf bepalen, maar ook weer niet helemaal. Ik was zelf verbaasd over het oordeel van Bart van de Ven, die, als ik een FFS bij hem zou laten doen, veel minder zou aanpakken dan ik verwacht had.

Ik ken je 'in het echt', en ik denk dat ik wel weet waarom je een FFS zou willen, waar ik zeker niet mee wil zeggen dat je nu een lelijk mannenhoofd hebt ;). Als ik jou was zou ik in ieder geval gaan kijken wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn, dan weet je waar je het over hebt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Oh, en voor wat betreft timing... als de FFS niet tegelijk kan met de SRS, zoals een aantal buitenlandse chirurgen doen, dan zou ik echt wachten met de FFS voor je genoeg hersteld bent.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Summer

Bericht door Summer »

Ik baal van mijn beslissing om een gedeeltelijke geslachtsoperatie te ondergaan mede om mijn uitval te beperken....
2,5 jaar later bijt het in mijn kont dat ik niet meer inzetbaar ben als volwassen bouvakker----sow to say....
Maak gebruik van je mogelijkheden.....kansen zijn schaars.....ook na jaren dus....