Hoitjes! Dus, ik ben bijna een jaar geleden geopereerd.. en weet dat je na een jaar mag afbouwen.
Ik neem aan dat het niet echt de beste keuze is om van eenmaal per dag opeens over te stappen naar eens per 1 a 2 weken.. dus.. wat is wijsheid? Hoe hebben anderen het afgebouwd?
Dilateren een jaar na SRS
-
Suikerklontje
-
Anon20190122
Re: Dilateren een jaar na SRS
Als je nu meteen naar eens per maand gaat groeit het echt niet dicht hoor!
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Kijk gewoon wat voor jou werkt. Ga over op eens per twee dagen, en als je geen verschil merkt bouw je nog verder af...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Cait
en ik doe nog altijd braaf 2x per dag suikerklontje 
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Hmmm, zelfs ik ben al terug naar 1x per dag...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
@[email protected]
-
Cait
Zou ook voldoende moeten zijn. Maar soms is het ook gewoon lekker op de bank te liggen, koffie,ontbijt, tv aan, ding erin :p
-
Suikerklontje
Kom ik aan met me eens per anderhalf a 1 dag o.o. Met een maandje ga ik wel kijken of ik het af kan bouwen. Ik zie de lol van dilateren niet zo in :p. Tegelijkertijd ist ook niet end of z world even voor het slapen gaan.. maar soms heb je een druk weekend en wil je gewoon neerploffen zonder er bij na te denken :p.
-
Alexandra
1x p. maand. Ik zit zelf nu op 1x p. 2 maanden. In 2014 geopereerd. Onlangs 3 maanden vergeten, geen probleem. Duurde 15 minuten langer geloof ik. ben er eentje van Kanhai, en Kanhai vertelde me al dat dat dillateren niet bij zijn meisjes niet zo'n issue is. En dat lijkt te kloppen. Ben vanaf de eerste dag niks aan diepte verloren.
Dus dat dillateren kun je met een korreltje zout nemen, vooral wat je leest op amerikaanse forums, dat ze daar 5x per dag zitten te roeren. Slaat nergens op. Heb het ook aan Kanhai voorgelegd, en hij vond het onzin. Hij begon zelfs te lachen.
1x per dag was voldoende nadat je bent geopereerd. En na een half jaar 1x per week. Na een jaar 1x per maand. Enzovoorts.
Na een jaar zijn littekens volgroeid, en gebeurt er niet zoveel meer.
Dus dat dillateren kun je met een korreltje zout nemen, vooral wat je leest op amerikaanse forums, dat ze daar 5x per dag zitten te roeren. Slaat nergens op. Heb het ook aan Kanhai voorgelegd, en hij vond het onzin. Hij begon zelfs te lachen.
Na een jaar zijn littekens volgroeid, en gebeurt er niet zoveel meer.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
Saskia
Zou het echt verschil maken mbt dilateren tussen vumc en Kanhai?
-
Suikerklontje
Betwijfel het.. een maand na mijn operatie had ik een andere dilator gebruikt, een langere, om erachter te komen met dat ding van het VU niet mijn hele diepte te bereiken maar die langere ging moeilijker, zou ik later wel weer doen.
Dat was ik een beetje vergeten.. tot een paar weken terug. Koste wat moeite en een avondje langer dilateren maar hij ging er gewoon weer net zo diep in. Niks van diepte kwijt terwijl ik dik een halfjaar niet zo diep ben gegaan. Maar het ging wel moeizamer en in de diepte vind ik dat soms oke. Ik wil niet dat het helemaal super moeizaam gaat ;p.
Eigenlijk weet ik het antwoord denk ik al maar ben bang dat het toch dichtgroeit, ofzo.
Dat was ik een beetje vergeten.. tot een paar weken terug. Koste wat moeite en een avondje langer dilateren maar hij ging er gewoon weer net zo diep in. Niks van diepte kwijt terwijl ik dik een halfjaar niet zo diep ben gegaan. Maar het ging wel moeizamer en in de diepte vind ik dat soms oke. Ik wil niet dat het helemaal super moeizaam gaat ;p.
Eigenlijk weet ik het antwoord denk ik al maar ben bang dat het toch dichtgroeit, ofzo.