Wouw ik wist al dat ik met een geweldige vrouw getrouwd was maar nu heeft ze het helemaal gemaakt, ze heeft allemaal leuke dingen van de hunkemuller beurs voor me meegenomen jheeeeee .
Ben nu wel erg jaloers op de bikini die ze voor zichzelf mee heeft genomen maar mij hoor je niet klagen. Nu een kleine modeshow voor elkaar geven moet natuurlijk wel alles laten zien he ........
Lucy999 schreef:Wouw ik wist al dat ik met een geweldige vrouw getrouwd was maar nu heeft ze het helemaal gemaakt, ze heeft allemaal leuke dingen van de hunkemuller beurs voor me meegenomen jheeeeee .
Ben nu wel erg jaloers op de bikini die ze voor zichzelf mee heeft genomen maar mij hoor je niet klagen. Nu een kleine modeshow voor elkaar geven moet natuurlijk wel alles laten zien he ........
Waar een mens wel niet blij van word.
Daar mag je best blij mee zijn ja, want ik weet uit eigen ervaring hoe lang je daarvoor in de rij hebt moeten staan
Ja als ik zo af en toe op de site wat lees kom ik er steeds meer achter dat ik het echt getroffen heb met mijn partner. Soms schrik ik er wel van, hoe moeilijk relaties zijn als je trans bent nu ben ik maar een partimer wat dat betreft maar toch, voel me behoorlijk gezegend met mijn vrouw.
Leuk om te horen dat je happy bent! Ikzelf ben ook superhappy ondanks hetgeen ik op dit forum soms laat doorschijnen. omdat ik dankzij mijn psycho bepaalde dingen vanmezelf meer accepteer ben ik happy