laatste week voor SRS
-
andreagen
Re: laatste week voor SRS
Dank-je-wel, Jo-an.
-
Joon.1963
we zijn er om elkaar te steunen groetjes Io-an
-
Fiona
Heel veel succes met de SRS.
-
andreagen
Dank je wel, Fiona.
-
NicolleLaheye
Ik overweeg het komende jaar ook een SRS en hoop dat ik dan klaar ben met genitaal ontharen, maar het herstel traject wat hierna gaat komen baart mij ook wel zorgen omdat ik vrijwel niemand ken die mij gedurende de hersteltijdthuis ''verzorgt'' of bijstaat. Daarbij is het voor mij ruim 3,5 uur reizen van mijn woonplaats naar het VUmc waardoor de terugkeer (ontslag) van het ziekenhuis naar huis toch wel een bezwaar is als je een week van tevoren een SRS operatie heb gehad en niet eens normaal kan zitten, laat staan in een overvolle trein.
Edit aanvulling, is het waar dat je na de operatie in een kamer komt te liggen met meerdere patiënten, of kun je op verzoek een aparte kamer krijgen ? Ik vraag dit maar omdat voor mij belangrijk is dat ik vooral mijn rust moet hebben bij herstel, moet er niet aan denken om de hele dag en nacht gekuch, gepraat, in en uitloop van bezoekers en muziek of TV geluiden te moeten horen vlak nadat ik een SRS heb gehad, werkt voor mij niet echt bevorderend voor mijn herstel en gemoedsrust. Thuis heb ik een geheel geïsoleerde slaapkamer waar ik gedurende de hele dag door rustig kan slapen als daar behoefte aan is.
Edit aanvulling, is het waar dat je na de operatie in een kamer komt te liggen met meerdere patiënten, of kun je op verzoek een aparte kamer krijgen ? Ik vraag dit maar omdat voor mij belangrijk is dat ik vooral mijn rust moet hebben bij herstel, moet er niet aan denken om de hele dag en nacht gekuch, gepraat, in en uitloop van bezoekers en muziek of TV geluiden te moeten horen vlak nadat ik een SRS heb gehad, werkt voor mij niet echt bevorderend voor mijn herstel en gemoedsrust. Thuis heb ik een geheel geïsoleerde slaapkamer waar ik gedurende de hele dag door rustig kan slapen als daar behoefte aan is.
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
In een ziekenhuis heerst ook op meerpersoonskamers over het algemeen een akelige rust... je bent niet heel zielig als je een beetje bent bijgekomen na de operatie dus bijna iedere vorm van activiteit zul je als welkom ervaren. En muziek en TV, in een beetje ziekenhuis heeft iedereen een eigen schermpje, en gebruik van koptelefoon is verplicht anders heb je geen geluid.
Je komt niet in een Amerikaanse ziekenhuisserie terecht of zo.
Je komt niet in een Amerikaanse ziekenhuisserie terecht of zo.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Robyn
Ik ben afgelopen vrijdag door Dr Ozer geopereerd en nu al zga pijnvrij. Zitten gaat, al zit die tampon er nog in en dat maakt zitten wat ongemakkelijk maar niet pijnlijk. Gisteren dus 2 dagen na de operatie, heb ik al een heel stuk gewandeld.NicolleLaheye schreef:Ik overweeg het komende jaar ook een SRS en hoop dat ik dan klaar ben met genitaal ontharen, maar het herstel traject wat hierna gaat komen baart mij ook wel zorgen omdat ik vrijwel niemand ken die mij gedurende de hersteltijdthuis ''verzorgt'' of bijstaat. Daarbij is het voor mij ruim 3,5 uur reizen van mijn woonplaats naar het VUmc waardoor de terugkeer (ontslag) van het ziekenhuis naar huis toch wel een bezwaar is als je een week van tevoren een SRS operatie heb gehad en niet eens normaal kan zitten, laat staan in een overvolle trein.
Je zult versteld staan hoe snel je het geneest. Het amstelland ziekenhuis heeft strenge bezoekuren (11:30-12:00; 15:30-17:00 en 18:30-19:30) dus niet de hele dag dat mensen binnen lopen.
Ik lig op dit moment alleen in een 4 persoons ruimte maar zelfs toen die vol lag, was het erg rustig.
Of je kan rusten ligt er meer aan hoe goed je op je rug kan slapen (ik niet)
Groetjes,
Robyn
Robyn
-
andreagen
Robyn, proficiat met je SRS-operatie. Ik ben blij, dat je herstel voorspoedig verloopt en ik duim voor je, dat het zo verder gaat. groetjes Andrea.
-
Ender
- Transgender
hey andrea, hoe gaat het met jou?