Leuke T dingen....

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Leuke T dingen....

Bericht door Eva »

Schitterend!
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Vanavond bij de kassa van de supermarkt: de kassajuffrouw staart overduidelijk naar mijn borsten terwijl ze de boodschappen scant; ik voel er een beetje ongemakkelijk bij. Als ze klaar is vraagt ze terwijl ik sta te pinnen: 'Ben je daar allemaal geweest?' Ik kijk haar een beetje onbegrijpend aan maar krijg plotseling in de gaten dat ze doelt o0p de hoogtepunten van Toscane, die mijn T-shirt sieren.
Soms ben ik gewoon een beetje paranoia.
Irene
finesse

Bericht door finesse »

ik ging er een beetje moe naartoe vanwege een lange autorit overdags maar

T-amersfoort was gisteren een top-avond. wat gezellig en leuk zeg. Gelukkig geen lange "gereserveerde" tafel meer (maar dat is mijn mening) en het was bijzonder om met de eigenaresse te praten over vrouwenzaken en dat ging zeer openhartig. en natuurlijk het fantastische gedicht op het toilet ('sit on it if you wanna let the flow go')

Er was ook een keer een goede vrijdag in van Zanten die dierbaar in mijn herinnering blijft. deze avond was ook leuk
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Eigenlijk hadden we verwacht dat het rustig zou zijn, in deze vakantieperiode, maar het tegendeel was waar!
Inderdaad buitengewoon gezellig :D
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Een week voor de tilburgse kermis geinterviewd worden door een verslaggeefster van een tilburgse omroep over de tilburgse kermis en geen vragen krijgen over de Roze Maandag.

Tijdens het nagesprek vertelde ik haar dat er 2 dagen waren met een thema voor bepaalde doelgroepen waartoe ik behoorde. Namelijk, de Roze Maandag en de vrijgezellendag.
"oh, u bent een vrijgezelle lesbische vrouw?" Ik vertelde haar dat dat maar voor een deel de realiteit was omdat ik ook transseksueel ben. Dat laatste heeft ze de hele tijd, want we hebben voor het interview zeker een uur met elkaar zitten kletsen, niet doorgehad. :)
Hedwich

Bericht door Hedwich »

Op Summer Darkness zie je veel mensen die zich androgyn verkleden for sheer fun. Er zijn echter maar een paar mensen die ook in het echt androgyn zijn. En dan stiekem over die anderen denken: "stelletje amateurs!" Ik sta daar gewoon vet te heersen dus. Een van de weinige momenten dat genderdysforie wèl leuk is...

Bijkomend leuk feitje is dat ik hier dit jaar voor het eerst niet geclocked ben (tot nu toe dan).

Zelfs niet door die kerel die me aansprak op mijn kledingsstijl ("bijzonder") en me koelte toewuifde met zijn waaier.
Ik zeg "Dankje. Maar wij hebben elkaar eerder ontmoet".
Hij: "Ik ontmoet zoveel mensen."
Ik: "Op X feestje"
Hij: "Ow okee"
Ik: "Maar toen was ik nog een jongen"
Hij: "O ik zag het helemaal niet! En ben je nou liever een jongen of een meisje?"
Ik: "Wat denk je nou zelf?"
Gabriël

Bericht door Gabriël »

Je zag er ook fantastisch uit moet ik zeggen! Het was dat ik je ken van dit forum, anders had ik ook echt niet geweten dat je geen biologische vrouw was. En ik vond het ook leuk om je even in het echt te hebben gezien. :)

En ja, het feit dat op zulke evenementen iedereen wordt geaccepteerd en er ook veel androgyne figuren rondlopen, vind ik ook zo leuk van die evenementen. :)
Tyler

Bericht door Tyler »

Summer Darkenss was tof inderdaad. Heb daar lekker in mijn binder staan dansen bij Suicide Commando. Lekker nostalgisch. Hedwich, was jij daar ook? Ik zag iemand in de verte rondlopen die enorm op jou leek....
Silvia_weg

Bericht door Silvia_weg »

Heel leuk om in Utrecht zoveel mannen met make up te zien en op hoge hakken...
Zou leuk zijn als dat vaker zou voorkomen ... dat verandert echt de benepen sfeer ten goede... en mensen worden uiteindelijk
wat minder bang om "anders" te zijn... een gevoel wat best wel teruggekeerd is in de maatschappij en ook veel angst...

Vind het heerlijk al die apart geklede mensen... het straalt een geweldloosheid uit die ik erg aangenaam vind!!! Erg leuk
festival, hoop dat ze nog jaren in Utrecht gegeven zullen worden,
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

gemengd.png
Ik kwam dit tekentje tegen op een site over de olympische spelen, het duurde even voor ik begreep wat ze ermee bedoelde :-)
Irene