Niet in het 'beeld van' passen

Make-up, kleding, en zo voort
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Niet in het 'beeld van' passen

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik denk dat uiteindelijk iedereen wel in het hokje niet standaard valt ;)
Irene
Mossel92

Bericht door Mossel92 »

Ik herken het ook wel. Ben zelf ook niet erg groot, en best wel vrouwelijke vormen. Pre-T is het ook best lastig om passabel over te komen vind ik.
Dont be ashamed, Just be yourself
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Als ik het geluk zou hebben gehad dat ik vanaf mijn geboorte het juiste lichaam zou hebben gehad dan was ik later ook keihard geconfronteerd met onvolkomenheden. Dus waar zal ik me nu nog druk om maken.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Wat flexibeler omgaan met de rle-regels en die afstemmen op de persoonlijke behoefte en/of noodzaak.
Dat zou veel onnodig leed voorkomen.
Minne

Bericht door Minne »

Nu moet ik zeggen dat de gemiddelde Nederlandse man ook wel behoorlijk groot is, ik ben 1,68 en hier hoor ik vaak dat ik zo klein ben, maar als ik in het buitenland ben is het niet ongewoon dat ik in een gezelschap een van de langste ben. Niet dat we daar veel aan hebben, hier in Nederland, maar toch.
Jer158

Bericht door Jer158 »

Minne schreef:Nu moet ik zeggen dat de gemiddelde Nederlandse man ook wel behoorlijk groot is, ik ben 1,68 en hier hoor ik vaak dat ik zo klein ben, maar als ik in het buitenland ben is het niet ongewoon dat ik in een gezelschap een van de langste ben. Niet dat we daar veel aan hebben, hier in Nederland, maar toch.
Ik raad transmannen die moeite hebben met hun lengte wel eens gekscherend aan om in het buitenland te gaan wonen. ;) Heb ik zelf ook gedaan, en dat is heel goed voor het zelfvertrouwen geweest. :lol: Ik ben met mijn 1.67 nog steeds de kleinste in mijn vriendengroep, maar niet meer met een verschil van minimaal 15 cm, en ik kom regelmatig mannen tegen die een stuk korter zijn dan ik.
Hung her from the branches of a mango tree
EmmaJJ

Bericht door EmmaJJ »

tja... MtF en 1.90m
janine2363

Bericht door janine2363 »

Lucas schreef:Wat ze niet begrepen, was dat het de afstand was die ik voelde van m'n lijf, de discrepantie tussen m'n uiterlijk en innerlijk, waardoor ik model durfde te staan. Ik herkende mezelf niet, dus ik had ook totaal geen probleem met dergelijke dingen
Vroeger voelde ik me altijd on-ge-lo-fe-lijk ongelukkig in kleedkamers. Ik deed moeite om eerder of later dan anderen me om te kleden, ik dacht dat ik gewoon preuts was of zo. Nu ik mezelf ken is dat helemaal weg, maar net iets anders dan Lucas beschrijft. M'n lijf is niet dat van een vrouw, maar met wat aandacht aan het onderhoud, ietsje dunner, netjes gemaaid ;-), een drupje creme dat m'n huid goed (== glad) voelt en hey, ondanks de overtollige delen is het zeker geen slechte verblijfplaats. En als ik mijn lijf laat zien dat verandert daar niets aan!
...
Tenminste dat hoop ik, want ik heb me aangeboden als model. Dank je wel Jannet (Oef, net op tijd gespiekt om het goede aantal n-en te schrijven;-), om het verder uit te testen.

N.B. ook als ik in een spiegel kijk (of naar een foto) dat zegde me echt helemaal niets. Ik heb maar een foto van m'n oude ik die wel OK is. Nu echter ... ik heb zelfs een foto toestel gekocht :-)

Enne, 1m90, ik ook, dat betekend wel dat ik veel meer been heb om een mooie kous omheen te doen, dus zo slecht is dat ook niet (ik stoot wel
vaak mijn hoofd, dat verklaard vast de vele spelfouten in mijn berichtjes)

Als laatste; Bijna iedereen van jullie hier woont in het buitenland, maar misschien snap ik het niet
Mr.X

Bericht door Mr.X »

Ik raad transmannen die moeite hebben met hun lengte wel eens gekscherend aan om in het buitenland te gaan wonen. ;) Heb ik zelf ook gedaan, en dat is heel goed voor het zelfvertrouwen geweest. :lol: Ik ben met mijn 1.67 nog steeds de kleinste in mijn vriendengroep, maar niet meer met een verschil van minimaal 15 cm, en ik kom regelmatig mannen tegen die een stuk korter zijn dan ik.
Ik ben dan zelfs nog een stukje kleiner dan jij, maar inderdaad. Zelfs al in een buurland is het verschil merkbaar. Elke keer als ik terug naar Nederland kom, dan ben ik verbaasd dat er zoveel reuzen zijn. Damn, what do you guys eat?!
Frank

Bericht door Frank »

J.J. schreef:tja... MtF en 1.90m
Ruilen? Ben zelf 1.59 m :lol: