Leuke T dingen....
-
Venka
Re: Leuke T dingen....
Ik liep laatst in de C1000 met mijn 2 jongste jongens,wel vrouwelijk gekleed maar het lag er niet dik boven op.Vroeg een mevrouw aan mij............Mevrouw.....stilte.......of meneer kunt u voor mij brood pakken want ik kan niet goed bukken.Dus weer een bevestiging dat het de goede kant op gaat. 
-
Arike
way to go, Aafke!
Dat zijn de leuke dingen, die stimuleren verder te gaan
Dat zijn de leuke dingen, die stimuleren verder te gaan
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Anne
Vandaag hoorde ik tijdens mijn werk een mevrouw tegen haar dochtertje zeggen:
'Kijk meisje, vroeger waren de postbodes jongens, maar dat is nu anders!'
Ik heb maar even niet verteld op wat voor manier ze gelijk had.
'Kijk meisje, vroeger waren de postbodes jongens, maar dat is nu anders!'
Ik heb maar even niet verteld op wat voor manier ze gelijk had.
-
finesse
niet echt een specifiek T ding maar de gay pride gisteren was een heerlijk feest
de avond ervoor kwam ik in de lellebel twee dames tegen die natuurlijk de belangrijkste vragen stelden over 'waar val je op en zo'. toen als vriendinnen het nachtleven in gegaan, erg grappig. de volgende dag had ik met ze afgesproken ergens op de vijzelgracht maar schijnbaar was er een mobiel nummer verkeerd in de bb gezet. eerst aan de kade staan dansen (en ik kwam de PR-medewerkster van TNN en passant nog tegen) maar daarna werd ik prompt op een YMCA bootje uitgenodigd en was het dansen, feesten, lachen en zoenen.
Wat is het toch leuk om on als Tgirls te mogen aansluiten bij de jaarlijkse canal parade
de avond ervoor kwam ik in de lellebel twee dames tegen die natuurlijk de belangrijkste vragen stelden over 'waar val je op en zo'. toen als vriendinnen het nachtleven in gegaan, erg grappig. de volgende dag had ik met ze afgesproken ergens op de vijzelgracht maar schijnbaar was er een mobiel nummer verkeerd in de bb gezet. eerst aan de kade staan dansen (en ik kwam de PR-medewerkster van TNN en passant nog tegen) maar daarna werd ik prompt op een YMCA bootje uitgenodigd en was het dansen, feesten, lachen en zoenen.
Wat is het toch leuk om on als Tgirls te mogen aansluiten bij de jaarlijkse canal parade
-
Figó
Ik ging laatst met mijn moeder naar de huisarts voor een verwijsbrief. Ik was in de wachtkamer naar tijdschrift de Quest aan het zoeken. Er zat een oude man naar me te kijken en hij zei: Ik denk niet dat ze de playboy hier hebben hoor!!!!
Helemaal geweldig!
De dokter kwam me toen halen en hij zei: Mevrouw *achternaam*! Dus die oude man keek zo raar op die snapte er niks van. Mijn moeder gelijk: Ja, ik kom eraan! En toen liepen we mee echt zoooo grappig!
Mijn dag was helemaal goed! Echt zo leuk dat mijn moeder meedeed!
Helemaal geweldig!
De dokter kwam me toen halen en hij zei: Mevrouw *achternaam*! Dus die oude man keek zo raar op die snapte er niks van. Mijn moeder gelijk: Ja, ik kom eraan! En toen liepen we mee echt zoooo grappig!
Mijn dag was helemaal goed! Echt zo leuk dat mijn moeder meedeed!
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
http://www.gender-idee.nl
-
Tyler
Dat is echt super cool Viggo. Ik wou dat ik zo'n moeder had.
-
mick1984
idd leuk zo dat je ma zo doet..
Mijn ouders hebben eht er maar moeilijk mee.. en dat doe t me toch ook wel wat..
Mijn ouders hebben eht er maar moeilijk mee.. en dat doe t me toch ook wel wat..
-
Paul
De laatste paar posts doet me denken aan wat voor mijeg leuk was afgelopen tijd:
Ik ben 22 juli voor het eerst na een leven lang zwijgen uit de kast met mijn gevoelens gekomen naar mijn zus, en ze pakte het geweldig op, sterker nog: ze promootte het juist! Niet lang erna vertelde ik het mijn moeder, en haar reactie was ook super! Ze begreep alleen niet waarom ik het niet eerder had gezegd en waar ik me al die tijd zo voor geschaamd had.
Afgelopen weeked heb ik het mijn opa en oma verteld, en ook weer waren de reacties super en krijg ik alle steun.
Dat ik me daar zo druk om heb gemaakt....

Ik ben 22 juli voor het eerst na een leven lang zwijgen uit de kast met mijn gevoelens gekomen naar mijn zus, en ze pakte het geweldig op, sterker nog: ze promootte het juist! Niet lang erna vertelde ik het mijn moeder, en haar reactie was ook super! Ze begreep alleen niet waarom ik het niet eerder had gezegd en waar ik me al die tijd zo voor geschaamd had.
Afgelopen weeked heb ik het mijn opa en oma verteld, en ook weer waren de reacties super en krijg ik alle steun.
Dat ik me daar zo druk om heb gemaakt....
-
Arike
Fijn om te horen, zulke positieve reacties, paul!
"You try to forget but it's impossible
-
patricia60
Dat is een heel goed begin Paul. Het doet me heel erg veel plezier om dat te mogen lezen.
Patricia.
Patricia.