waar ik benieuwd naar ben is hoe patienten van dr euser denken over het eind resultaat
van hun vaginaplsstiek . ik heb onlangs vernomen dat ze ook wel the wizard of ozer word genoemd en deze persoon was best(heel) tevreden .
hoe dan ook gaat mijn planning gewoon door maar ik heb ondertussen zoveel informatie gelezen over verschillende manieren van werken dat ik het me toch een beetje afvraag .
groetjes van eef
het is overigens dr ozer. bij mij prima geen complicaties niks. na 13 weken gwn weer werken zelfs. maar verschilt zo per persoon helaas. andere trans die ik ken was ook door dr ozer geopereerd en die heeft echt pech complicaties etc.
Prima tevreden. Bijna perfect symmetrisch resultaat. En een correctie-ingreep is facultatief. Ongeveer de helft van de keren gaat plassen in een nette straal, de andere keren is het een beetje rommelig. Volgens Özer is er wat weefsel dat half voor de plasbuis zit en dat kan ik laten bijwerken als ik het nodig acht. Vooral nog niet gedaan omdat ze met verlof ging en heb toch wel de voorkeur de correctie door haar te laten uitvoeren.
Na zes weken alweer aan het werk (in evenveel weken opgebouwd naar fulltime).
jessica26 schreef:het is overigens dr ozer. bij mij prima geen complicaties niks. na 13 weken gwn weer werken zelfs. maar verschilt zo per persoon helaas. andere trans die ik ken was ook door dr ozer geopereerd en die heeft echt pech complicaties etc.
dank je wel voor je nette reactie x
liefs van evine
Prima tevreden. Bijna perfect symmetrisch resultaat. En een correctie-ingreep is facultatief. Ongeveer de helft van de keren gaat plassen in een nette straal, de andere keren is het een beetje rommelig. Volgens Özer is er wat weefsel dat half voor de plasbuis zit en dat kan ik laten bijwerken als ik het nodig acht. Vooral nog niet gedaan omdat ze met verlof ging en heb toch wel de voorkeur de correctie door haar te laten uitvoeren.
Na zes weken alweer aan het werk (in evenveel weken opgebouwd naar fulltime).
heel erg bedankt voor de verhelderende reactie x van eef
Complicaties kunnen altijd voorkomen ongeacht de arts. Jessica26 en ik hebben dezelfde arts gehad, ze heeft geen complicaties gehad en ik heb de ene complicatie na de ander.
Robyn schreef:Complicaties kunnen altijd voorkomen ongeacht de arts. Jessica26 en ik hebben dezelfde arts gehad, ze heeft geen complicaties gehad en ik heb de ene complicatie na de ander.
het hangt dus echt erg af van persoon naar persoon hoe het herstel verloopt .
Ik heb Dr. Ozer gehad voor mijn mastectomy. Ben dus geen MtF... Maar goed. Ik had dikke infectie complicaties bij haar. Geen idee of dat haar fout was, of gewoon dikke pech.