Genderteam VUmc overbelast

Psychologen en procedures
Anon20180501

Re: Genderteam VUmc overbelast

Bericht door Anon20180501 »

Dieuwertje schreef:Maar zitten de knelpunten niet meer bij de diagnostische fase en endocrinologie?
Ook Dieuwertje, maar door het flessenhals-effect aan het einde van het traject kunnen er 'files' ontstaan...
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

De flessenhals is er al maar veel eerder , je hebt gelijk Dieuwertje . De aanwas is nu vele maten groter als de beschikbare capaciteit in diagnostiek en de volgende stap is ook weer een volgende flessenhals . Er vallen er wel meer af als vroeger maar dat zorgt niet voor meer ruimte

De operaties zijn dat nu nog niet echt maar dat gaat nog komen ...

De slots ingekocht door verzekeraars zijn niet meegegroeid met de toename van de aanwas.
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Mirthe_s

Bericht door Mirthe_s »

Renée schreef:Mirthe, Jinny ,get real

B en B schnabbelen gewoon bij . Ze hebben dus naast hun contract bij het Vu 'nog wat tijd over '.
Chirurgen zijn in Nederland vrije ondernemers . B en B hebben zich dus voor een bepaald , gebudgetteerd aantal uren verhuurd aan de genderzorg verbonden . Daarnaast is er blijkbaar nog tijd over . Ze huren ergens operatieruimte en pakken nog een paar centjes .

logisch toch?
Vind je 'Get real' een correcte opmerking in een verder normale discussie? Prima dat je inderdaad dit perspectief geeft. Je hebt mij ook overtuigd. Je toon staat me wel tegen. Ik stelde een vraag, en trok een conclusie op die aanname, die nu natuurlijk van tafel is.

Ben je het ook oneens dat het interessant zou kunnen zijn om het tarief eens te vergelijken?
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

De kosten worden in iedergeval niet weergegeven op die site

Ik zelf ben iniet geïnteresseerd in die kosten maar dat doet verder niet ter zake
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
J1nny

Bericht door J1nny »

Wat mij betreft, maar gezien ze Kanhai het opereren onmogelijk hebben gemaakt (via de zorgverzekeraar) heb ik weinig meelij met de VU.
Overigens werden de bewuste dames in de VU geopereerd.
Zesde verdieping lagen ze te herstellen.
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Sorry voor mijn weekhartigheid maar wat begint dit draadje akelig te worden.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Emma
Beheerder
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Emma »

Jannet V schreef:Sorry voor mijn weekhartigheid maar wat begint dit draadje akelig te worden.
Gelukkig gaat het niet over 'buitenlanders' maar over mensen die van buitenaf met een zak geld een hogere plek op de SRS wachtlijst kopen dan degenen die geduldig hun traject via het genderteam volgen en gewoon elke maand de premie voor de basisverzekering afdragen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

Dat die mensen gebruik maken van de mogelijkheid die hen geboden wordt kan je hen natuurlijk niet ten kade duiden.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
J1nny

Bericht door J1nny »

Nope, en dat doe ik ook niet.
Wat ik wel vind is dat de gewone mens hier oa de dupe van wordt.
Het is een beetje een akelig spelletje wat daar wordt gespeeld.

Dat is waar ik op ageer,
Niet dat de Zuid Amerikaanse dames de kans nemen om geopereerd te worden.
Die kans neemt iedereen als die geboden wordt.

Maar de fout zit in deze bij de VUmc zelf.
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Heb het idee zelf dat er goed mee verdiend wordt, meer dan diegene welke zijn premies betaald en vindt dit toch een kwalijke ontwikkeling.
Wederom wie er maar geld genoeg op tafel gooit wordt met voorrang behandeld, als dat de reden is dat mijn intake pas ergens in juni kan gaan plaatsvinden i.p.v februari/maart baal ik daar toch wel beetje van om eerlijk te zijn.