Sauna en Zwemmen

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
BeaCherry

Sauna en Zwemmen

Bericht door BeaCherry »

Als man was ik dol op Zwemmen en ik ging ook graag naar een (gewone) sauna. Ik leef nu bijna een half jaar volledig als vrouw. Ik hoop in November met de oestrogeen te beginnen; op dit moment alleen finasteride (wat in mijn geval wel gezorgd heeft voor iets borstontwikkeling). Ik zie er op sommige gebieden nog mannelijk uit, maar ook niet helemaal meer.

Zwemmen in badpak vindt ik geen probleem, wegvouwen en 'zekerstellen' is niet lastig en werkt (bij mij) goed. De sauna vindt ik wat enger.

Vandaag bedacht ik me dat de tussenfase waar kenmerken van beide geslachten zichtbaar zijn toch snel 2 jaar zal duren. Ik weet niet of ik juist iets wat ik graag doe 'twee jaar' (uit angst en onzekerheid) op de plank wil laten liggen.

Wie heeft hier ervaringen mee?
Worden wie ik ben maakt me gelukkig.
Anon20210626

Re: Sauna en Zwemmen

Bericht door Anon20210626 »

Sauna is eigenlijk niet helemaal mijn ding, dus daar heb ik geen ervaring mee. Zwemmen deed ik het laatste zomer eigenlijk alleen in buitenwater ,dus in zee of een zwemplaats hier in het Amsterdamse bos . Op strand eigenlijk gewoon topless en een zwemrokje , ik ga dan ook meestal naar het vrije strand . Afgelopen zondag nog trouwens ...... Was fris.

In het Amsterdamse Bos meestal toch een bikinitopje erbij .
Tot nu toe geen problemen gehad
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Jacquie

Bericht door Jacquie »

Ik heb er geen ervaringen mee perse met dat, maar ik ga graag naar de sauna en ik kan je vertellen dat er voor mijn gevoel weinig oordelen bestaan. Nu ligt het natuurlijk wel naar welke sauna je zal gaan en hoe groot of klein die is. Waar je misschien rekening mee moet houden is dat ze meneer tegen je zullen zeggen omdat mensen toch erg vaak geslachtsdeel-centraal kunnen zijn als ze het zien. Maar in de horecagelegenheden heb je een badjas aan en dit zal je enigszins wel helpen tegen die dingen. Voor de rest, tja er zijn ook zat volwassen mannen die gewoon man zijn en ook memmen hebben, en daar ook tussen lopen. Ik heb zelf van alles gezien in sauna's en heb nergens van opgekeken. Ik hoop dat ik een beetje onzekerheid heb kunnen wegnemen.
The feeling sometimes, wishing you were someone else
Feeling as though you never belong
This feeling is not sadness, this feeling is not joy
I truly understand. Please, don't cry now
Antonia

Bericht door Antonia »

Hallo BEA CHERRY ik heb in de fase 50 50 met dat ding tussen de benen naar de sauna gegaan ,wel een kleine sauna en heb me van niets en niemand wat aangetrokken .Ik wilde badderen ,en waarom zou ik met leven wachten tot ik helemaal dame was .Met mijn kleine borsten kwam ik mannen tegen die grotere hadden ,en een vrouw met een borst amputatie ,en een spastische man alleen in een rolstoel .Ik ben ook naar een drukke sauna gegaan ,en daar ga je in de massa op .Alleen doen als je het durft Groetjes Antonia
Eline78

Bericht door Eline78 »

Zwemmen doe ik graag en ik trek elke week mijn baantjes. In het zwembad kan ik niet geheel mijn mannelijke achtergrond verbergen maar dat accepteer ik maar. Ik zwem in badpak en het personeel en de vaste bezoekers zien mij als vrouw. Voor mij prima zo, ook als het enkele jaren duurt. Ik heb zelfs een vast zwemvriendinnetje leren kennen in het zwembad :D .
liske93

Bericht door liske93 »

hey pepaalde dinge zijn vrijherkenbaar, ik ga zelf dan niet zwemmen gezien ik me dan nog ongemakkelijk voel( heb nog niet echt de juiste vrienden om mee te gaan zwemme zeg maar) verder ga ikl ongeveer 2x perweek naar de sauna, ik ga dan zelf naar een gay sauna( dit ook meer omdat het daar niet boeit hoe je er uit ziet met of zonder boobs). maar kwa zwemme wil ik het wel maar juist omdat ik nog niet de juiste mensen heb en met littekens zit durf ik niet goed naar een open baren zwembad maar ga wel nu ik verhuist ben kijken voor lekker ergens aan het water te liggen met gewoon een lange zwembroek en bikini topje( dit meer om dat ding te verbergen). wat mijn vooral help is met mensen gaan waar jij je goed bij voelt en zeker in de sauna:)

xx lis
Lucille

Bericht door Lucille »

BeaCherry schreef:Als man was ik dol op Zwemmen en ik ging ook graag naar een (gewone) sauna. Ik leef nu bijna een half jaar volledig als vrouw. Ik hoop in November met de oestrogeen te beginnen; op dit moment alleen finasteride (wat in mijn geval wel gezorgd heeft voor iets borstontwikkeling). Ik zie er op sommige gebieden nog mannelijk uit, maar ook niet helemaal meer.

Zwemmen in badpak vindt ik geen probleem, wegvouwen en 'zekerstellen' is niet lastig en werkt (bij mij) goed. De sauna vindt ik wat enger.

Vandaag bedacht ik me dat de tussenfase waar kenmerken van beide geslachten zichtbaar zijn toch snel 2 jaar zal duren. Ik weet niet of ik juist iets wat ik graag doe 'twee jaar' (uit angst en onzekerheid) op de plank wil laten liggen.

Wie heeft hier ervaringen mee?
Beste BeaCherry.

Gewoon lekker heen gaan meid!
Ik ervaar het als eg leuk en medelevend door de biologische dames, ook door de heren. Het kan dus wel, ik kom er altijd meteen voor uit dat ik mij een vrouw voel! Ik ben dan meteen van de spanning af. Ik heb meteen de knoop doorgehakt! En met een fijn resultaat. Succes gewenst BeaCherry.
Lieve groeten,
Lucille.
Het mooiste wat God op aarde bracht! " een Vrouw "
Lucille

Bericht door Lucille »

Renée schreef:Sauna is eigenlijk niet helemaal mijn ding, dus daar heb ik geen ervaring mee. Zwemmen deed ik het laatste zomer eigenlijk alleen in buitenwater ,dus in zee of een zwemplaats hier in het Amsterdamse bos . Op strand eigenlijk gewoon topless en een zwemrokje , ik ga dan ook meestal naar het vrije strand . Afgelopen zondag nog trouwens ...... Was fris.

In het Amsterdamse Bos meestal toch een bikinitopje erbij .
Tot nu toe geen problemen gehad
Beste Renee

Compliment meid!
Lees ook mijn antwoord BeaCherry.

Lieve groet,
Lucille.
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Inmiddels ook gewoon naar het zwembad met vriendin en mijn kids . Het was wel even een drempeltje maar dus is nu weer genomen .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Lucille

Bericht door Lucille »

Renée schreef:Inmiddels ook gewoon naar het zwembad met vriendin en mijn kids . Het was wel even een drempeltje maar dus is nu weer genomen .
Compliment Renee! Erg leuk!

Lieve groet,
Lucille.