wie heeft er ervaring met het werk van dr euser ?
-
Saskia
Re: wie heeft er ervaring met het werk van dr euser ?
Dr. Özer heeft bij mij de tampon verwijderd maar 3 gaasjes laten zitten. Heeft bijna voor een ontsteking gezorgd. Het ging ook steeds meer ruiken. Bij de eerste na controle zijn ze gevonden.
-
evine
sterkte . ik heb nog 2 dagen te gaan voor ik aan de beurt benMr.X schreef:Ik heb Dr. Ozer gehad voor mijn mastectomy. Ben dus geen MtF... Maar goed. Ik had dikke infectie complicaties bij haar. Geen idee of dat haar fout was, of gewoon dikke pech.
-
Eveliene
Dokter Özer heeft mijn hersteloperatie gedaan en ik ben dik tevreden. Aardige vrouw en neemt net als Buncamper genoeg tijd voor je om je gerust te stellen als je het even niet ziet zitten. In MIJN opinie zijn Özer en Buncamper de twee die je het beste kan hebben.
-
Rianne
Dr. Özer heeft mij onlangs geopereerd. Geweldig professioneel team wat ze om zich heen heeft. Wel moet ik mijn verwachtingen nog wat naar beneden bijstellen, vind dat er vrij veel schaamhaar weg is. Er zit nog verder 1 gevoelsmatige beurse plek op mijn bovenbeen. Hoop dat dit weg trek en het geen zenuwpijn is. Het ziet er netjes uit allemaal. Dr. Özer is heel aardig en ze neemt de tijd om de vragen waarmee je zit door te nemen. Helaas is haar agenda nogal druk bezet. 
-
Alexandra
Hechtingen? Kanhai lijmt de boel aan elkaar volgens mij, want ik heb geen hechting gezien bij mijn SRS.
Pfff herstel operatie. Dat zou ik niet zien zitten in dat gebied. Het is vreemd, maar ik zou nooit meer een mes in dat gebied kunnen laten zetten. De gedachte alleen al...Gelukkig is het in een keer goed gegaan hier. Ja, af en toe met plassen gaat het niet altijd kaarsrecht, maar veel vrouwen hebben daar last van.
Pfff herstel operatie. Dat zou ik niet zien zitten in dat gebied. Het is vreemd, maar ik zou nooit meer een mes in dat gebied kunnen laten zetten. De gedachte alleen al...Gelukkig is het in een keer goed gegaan hier. Ja, af en toe met plassen gaat het niet altijd kaarsrecht, maar veel vrouwen hebben daar last van.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Kanhai heeft bij mij wel degelijk hechtingen gebruikt. Maar ja, hij opereert voorlopig niet meer en we zullen het dus met Özer en haar twee collega's moeten doen.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Rianne
Dit is waarschijnlijk toch gezichtsbedrog, Ik ben nog herstellende. Blijft het een raar gezicht vinden, de onderste helft kaal.Rianne schreef:... vind dat er vrij veel schaamhaar weg ..
-
Alexandra
Ha! de verstrooide professor is ze dan misschien bij mij vergeten...Eva schreef:Kanhai heeft bij mij wel degelijk hechtingen gebruikt. Maar ja, hij opereert voorlopig niet meer en we zullen het dus met Özer en haar twee collega's moeten doen.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
-
Danielle
De meeste hechtingen die worden gebruikt lossen vanzelf op. Geneest vaak netter en ze hoeven er ook niet uitgepulkt te worden. De enige traditionele hechtingen die Özer bij mij gebruikte waren voor de drains en tampon.
Mijn transitieblog: Fading Gender
-
Fiona
Ik ben zeer tevreden over dr. Özer. Ben al bijna weer 4 maanden geleden geopereerd door haar. Om 13.30 uur ben ik geopereerd en om 15.45 was ik weer klaar wakker en was meteen weer helder en voelde me net zoals ik de narcose was ingegaan. Toen ik wakker was zei ik tegen iemand op de uitslaapkamer dat ik wakker was. Hij zei toen dat ik al een kwartier wakker was maar ik me dat niet kan herinneren. Dus de operatie heeft maar 2 uur geduurd. Hij had geen pijn en een morfinepomp hebben ze me niet gegeven omdat ik daar allergisch voor was en had het ook niet nodig. De pijnstillers waren voldoende. De neo-vagina zag er goed uit. Geen complicaties tijdens de operatie. Gisteren voor controle geweest bij dokter Özer en zowel ik als zij waren erg tevreden over het resultaat. Dilateren ging en gaat nog steeds goed. Gisteren een diepte van 13 centimeter geconstateerd. Ze vroeg of ik elke dag 2 x 30 minuten dilateer. Nee zei ik. Voor mij is 1 x 20 minuten of soms nog minder genoegd. Soms dilateer ik in de ochtend en de volgende dat weer even in de avond voor het slapen gaan. Weet niet goed dat bij anderen is maar mijn gevoel zegt me dat het goed is zoals ik dat doe. Terugkomende op de vraag is het dat ik zeer tevreden ben over dokter Özer. Een geweldige vrouw. Inderdaad The Wizard of Özer.