Packers (stp)
-
Vertigo94
Re: Packers (stp)
Heb vandaag boxers gehaald (met 25% korting) bij de H&M. Denk dat ik daar in eerste instantie al aan moet wennen lol. Ben wel blij dat de Mr. Limpy niet zo duur is, dus zal hem nadat ik stufi heb ontvangen aanschaffen. Zal dan ook meteen babypoeder erbij doen haha. Hoe vaak is regelmatig? Elke dag? Of meerdere keren per dag?
-
Nathan90
Hoe vaak je moet poederen merk je zelf wel. Meerdere keren per dag in ieder geval niet. Na het wassen met water en gewone zeep, eerst aan de lucht laten drogen, daarna is poederen hard nodig haha. Verder gewoon wanneer je 'm teveel vind plakken.
-
Jer158
Heb vandaag de EZP besteld. Behoorlijk duur, maar de consensus lijkt te zijn dat er niets vergelijkbaars op de markt is dus verkopen zou eventueel ook geen probleem moeten zijn. Ben erg benieuwd
Hung her from the branches of a mango tree
-
Nate_0
-
Jer158
Direct bij de leverancier, Transthetics: https://transthetics.com/product/real-ezp-stp/Nate_0 schreef:Waar heb je 'm besteld, Jer?
-
Ender
- Transgender
Das inderdaad aardig prijzig. Denk dat ik dan eerst maar eens zo'n Mr Limpy probeer.
En kan je echt een EZP doorverkopen? o0 klinkt mij niet zo hygiënisch in de oren.
En laat je weten hoe hij bevalt Jer?
En kan je echt een EZP doorverkopen? o0 klinkt mij niet zo hygiënisch in de oren.
En laat je weten hoe hij bevalt Jer?
-
Jer158
@ Ender: Is natuurlijk in eerste instantie niet om te packen maar om te STPen. Voor packen bevalt de Mr Limpy XS mij erg goed!
Heb tot nu maar 1 iemand gezien die hem heeft doorverkocht (voor 140 euro, en de rest is er te blij mee om hem door te verkopen), maar andere STPs worden ook continu doorverkocht dus ik zou niet weten waarom niet.
Reden dat ik nu toch wel graag een STP wilde is enerzijds dat ik gewoon naar de WC wil kunnen gaan als het hokje niet op slot kan ofzo, en als ik aan het hiken ben. En als je dan kijkt naar wat (1) er enigzins realistisch uitziet, (2) praktisch in gebruik is, (3) ook mee gepackt kan worden, (4) lang meegaat kom je eigenlijk alleen op de EZP uit. De EZP lijkt zo'n beetje de enige STP die aan die eerste 3 eisen voldoet. Heb ook wel lang getwijfeld vanwege de prijs, maar ben nu toch overstag gegaan.
Als excuus zeg ik dan maar dat ik hopelijk van de zomer kan verhuizen en zo 350 euro in de maand besparen.
(Vanavond kamer bekijken.) Ik laat uiteraard weten hoe hij bevalt!
Heb tot nu maar 1 iemand gezien die hem heeft doorverkocht (voor 140 euro, en de rest is er te blij mee om hem door te verkopen), maar andere STPs worden ook continu doorverkocht dus ik zou niet weten waarom niet.
Reden dat ik nu toch wel graag een STP wilde is enerzijds dat ik gewoon naar de WC wil kunnen gaan als het hokje niet op slot kan ofzo, en als ik aan het hiken ben. En als je dan kijkt naar wat (1) er enigzins realistisch uitziet, (2) praktisch in gebruik is, (3) ook mee gepackt kan worden, (4) lang meegaat kom je eigenlijk alleen op de EZP uit. De EZP lijkt zo'n beetje de enige STP die aan die eerste 3 eisen voldoet. Heb ook wel lang getwijfeld vanwege de prijs, maar ben nu toch overstag gegaan.
Als excuus zeg ik dan maar dat ik hopelijk van de zomer kan verhuizen en zo 350 euro in de maand besparen.
-
Nathan90
Stp packers kunnen over het algemeen inderdaad best makkelijk doorverkocht worden. Aangezien veel jongens ze nieuwprijs te duur vinden en/of niet uit het buitenland willen bestellen. Zeker de betere namen zal best veel animo voor zijn vermoed ik.
-
Nate_0
Hoe zat het met de importkosten dan? (Ik bedoel, ik ken het merk en de prijzen wel al). Of is dat in de -- anders dan hier... de nieuwprijs vind ik namelijk best iets om voor te sparen maar ik heb geen zin om ook nog eens de helft van zo'n bedrag te moeten betalen omdat het product uit het buitenland komt.
meerdere zakken met zaagsel
-
Nathan90
Als je pech hebt betaal je ook import ja, hoeveel dat precies zal zijn kan ik je zo 123 niet zeggen. Ik hoefde het toentertijd zelf niet te betalen.
Geloof dat je dan zit op de 21% plus een vast bedrag richting douane. Heb toevallig een pakketje waarvoor ik moet betalen die ik morgen ophaal, zal de percentages /bedragen wel laten weten als je wil?
Geloof dat je dan zit op de 21% plus een vast bedrag richting douane. Heb toevallig een pakketje waarvoor ik moet betalen die ik morgen ophaal, zal de percentages /bedragen wel laten weten als je wil?