Diagnostiek
-
Anon20180501
Re: Diagnostiek
Fijn om te horen Kyano, van harte gefeliciteerd..!
-
Aliss
Van Harte Gefeliciteerd!
Ik hoop dat het goed met je gaat
Gr. Alicia
-
Arthas
Ik ben zelf laatst bij mijn laatste gesprek geweest bij de gyneacoloog voor het startten met hormonen, en zij gaf mij dezelfde vraag mee, dit was in het UMCG (Groningen). Zij zelf was ontzettend open minded en probeerde vooral mijn wens voor eigen kinderen duidelijk te krijgen, ze had het erover dat het ook niet onnormaal was om als man nog zwanger te worden, dat zelf tijdens de hormoonbehandeling tijdelijk gestopt zou kunnen worden om zwanger te worden.
Ook had zij het over eventuele IVF, waarbij je eerst enkele maanden bezig zou zijn met het innemen van oestrogeen om de eicellen extra vruchtbaar te maken, hierdoor zou je wel moeten wachtten met het startten van hormonen.
Als ik het persoonlijk zou bekijken zou ik het zeker benoemen in je diagnostiek, maar er niet TÉ veel nadruk opleggen, want als ze jou hierdoor rood licht zouden geven zou dat erg jammer zijn.
Ga bij jezelf na wanneer jij je kinderwens wilt vervullen, wil je zwanger zijn nu je lichaam zich nog niet mannelijk gedraagt (om het zo maar te benoemen) of wil je zwanger worden wanneer je lichamelijk man bent?
Ik denk dat dit er ook van af hangt, want als je nu zwanger wilt worden dan zal het inderdaad bezig zijn om je groen licht nog even uit te stellen, althans, je kunt wel doorgaan met je diagnostiek, maar je kunt vaak ook iets afspreken bijv. dat jullie samen wel gaan kijken of je groen licht kunt krijgen, maar je als je groen licht gewoon nog even niet met de hormoonbehandeling start. (maar wel je geboorteakte kunt wijzigen etc.)
Een beetje een chaotisch antwoord, maar ik heb niet alles gelezen en wou toch graag even inbrengen wat ik laatst aan informatie had verkregen.
Ook had zij het over eventuele IVF, waarbij je eerst enkele maanden bezig zou zijn met het innemen van oestrogeen om de eicellen extra vruchtbaar te maken, hierdoor zou je wel moeten wachtten met het startten van hormonen.
Als ik het persoonlijk zou bekijken zou ik het zeker benoemen in je diagnostiek, maar er niet TÉ veel nadruk opleggen, want als ze jou hierdoor rood licht zouden geven zou dat erg jammer zijn.
Ga bij jezelf na wanneer jij je kinderwens wilt vervullen, wil je zwanger zijn nu je lichaam zich nog niet mannelijk gedraagt (om het zo maar te benoemen) of wil je zwanger worden wanneer je lichamelijk man bent?
Ik denk dat dit er ook van af hangt, want als je nu zwanger wilt worden dan zal het inderdaad bezig zijn om je groen licht nog even uit te stellen, althans, je kunt wel doorgaan met je diagnostiek, maar je kunt vaak ook iets afspreken bijv. dat jullie samen wel gaan kijken of je groen licht kunt krijgen, maar je als je groen licht gewoon nog even niet met de hormoonbehandeling start. (maar wel je geboorteakte kunt wijzigen etc.)
Een beetje een chaotisch antwoord, maar ik heb niet alles gelezen en wou toch graag even inbrengen wat ik laatst aan informatie had verkregen.
-
Arthas
Ik lees dus nu dit pas, Gefeliciteerd!Kyano schreef:Inmiddels zit diagnostiek er op en heb ik goed keuring om mijn naam en geslacht te mogen veranderen.
Mag nu zonder hormonen de real life fase doen en na een jaar de operatie en dan kan ik alsnog gewon vader worden
-
Kyano
Arthas dank je wel voor als nog je reactie 
-
Anon20180311
Hoi Kyano,
Ik leef met je mee
Grtz Nick
Ik leef met je mee
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick