Als je één boek mocht meenemen...

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Als je één boek mocht meenemen...

Bericht door Jer158 »

Ender schreef:Ok, das wel cool! Nadat ik m'n huidige boek uit heb, ga ik dan denk ik weer verder met Discworld :D je hebt me overtuigd, ik was eerder van plan verder te gaan met Game of Thrones
Nee, Game of Thrones! :D Nu moet ik zeggen dat ik vermoed dat het een stuk minder interessant is als je eerst de serie hebt gezien, maar toch. De shock value is namelijk nogal significant :lol: en een flink deel daarvan mis je als je het al hebt gezien. Zijn toch wel de beste / meest intense / meest aangrijpende boeken die ik gelezen heb. Onovertroffen intrigues en plottwists, maar als je de serie hebt gezien hoef ik je dat niet te vertellen.
Hung her from the branches of a mango tree
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Als je één boek mocht meenemen...

Bericht door Ender »

pfff nouuu Jer xD ik heb bewust niet verder de serie gekeken dan dat ik had gelezen (want boeken zijn altijd beter dan films) precies om dat voor te zijn.. wat moet ik nou xD (ja naar een onbewoond eiland gaan waar ik dagen lang kan lezen xD)
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: RE: Re: Als je één boek mocht meenemen...

Bericht door Anon20180501 »

J.J. schreef:
Daniéla schreef:Op mijn eiland wordt alleen Nederlands gesproken dus neem ik mee
"De beproeving" van Stephen King...
The stand. Ik lees Engelse boeken graag in het Engels. Ik erger me vaak aan de vertaling

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT7-L09 met Tapatalk
Dat hoor ik wel vaker J.J. maar je mist wel veel als je het Engels niet zo goed beheerst als ik. Heb ik ook met muziek, zoek ik de songteksten op, en het woordenboek... :)

Ik heb meerdere boeken van hem en die las ik vroeger soms in 2 nachten uit. Kostte me uiteindelijk wel mijn ogen, en een bril, tot ik ze bijna niet meer kon lezen, maar dat was oa ook door mijn depressie...

Op de computer een boek lezen is anders vind, een pc wordt nooit een met het verhaal, voor mijn gevoel dan, en dan kom ik er niet echt in... anders had ik dat wel gedaan.
Laatst gewijzigd door Anon20180501 op 18 mar 2017, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: RE: Re: Als je één boek mocht meenemen...

Bericht door EmmaJJ »

Ender schreef:
J.J. schreef:En wat Ender voor jou is, is Tiffany voor mij.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT7-L09 met Tapatalk
Ok, das wel cool! Nadat ik m'n huidige boek uit heb, ga ik dan denk ik weer verder met Discworld :D je hebt me overtuigd, ik was eerder van plan verder te gaan met Game of Thrones
Gaaf. Ik ben ook aan GOT, maar ben.na drie deken blijven steken. Mooi, maar niet overdonderend mooi.

De Rinzwind/tovenaar serie van Discworld vind ik de minste. Zoek dus de goede Discworlds. Er is verschil.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT7-L09 met Tapatalk
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Als je één boek mocht meenemen...

Bericht door Jer158 »

Ik moet zeggen dat ik de serie ook erg goed vind (zeldzaam dat de verfilmingen zo'n recht doen aan de boeken), maar idd zijn de boeken beter. Zo veel goede boeken en zo weinig tijd, ik ken het probleem! xD

Heb recent de First Formic War boeken van het Enderverse gelezen, ook leuk! En nu bezig met de Mistborn trilogie. Erg pakkende schrijfstijl hebben die. Wil ook weer eens verder met de boeken van Robin Hobb.

Laat het maar weten als je ergens zo'n onbewoond eiland hebt gevonden, Ender!
Hung her from the branches of a mango tree
EmmaJJ
Berichten: 487
Lid geworden op: 08 jan 2017, 15:44
Gender: Vrouw
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: RE: Re: RE: Re: Als je één boek mocht meenemen...

Bericht door EmmaJJ »

Daniéla schreef:
J.J. schreef:
Daniéla schreef:Op mijn eiland wordt alleen Nederlands gesproken dus neem ik mee
"De beproeving" van Stephen King...
The stand. Ik lees Engelse boeken graag in het Engels. Ik erger me vaak aan de vertaling

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT7-L09 met Tapatalk
Dat hoor ik wel vaker J.J. maar je mist wel veel als je het Engels niet zo goed beheerst als ik. Heb ik ook met muziek, zoek ik de songteksten op, en het woordenboek... :)

Ik heb meerdere boeken van hem en die las ik vroeger soms in 2 nachten uit. Kostte me uiteindelijk wel mijn ogen, en een bril, tot ik ze bijna niet meer kon lezen, maar dat was oa ook door mijn depressie...

Op de computer een boek lezen is anders vind, een pc wordt nooit een met het verhaal, voor mijn gevoel dan, en dan kom ik er niet echt in... anders had ik dat wel gedaan.
Stephen King is mjjn keuze na Pratchett en Card :-) ben hard op weg alles van.m hem te lezen. Dark Tower is ok erg mooi,voiral deel 5

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT7-L09 met Tapatalk
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Als je één boek mocht meenemen...

Bericht door Anon20180501 »

Wrijf het er maar in... :)
Anouk
Berichten: 111
Lid geworden op: 04 mar 2016, 11:00
Gender: Vrouw

Re: Als je één boek mocht meenemen...

Bericht door Anouk »

Daniéla schreef:Op mijn eiland wordt alleen Nederlands gesproken dus neem ik mee
"De beproeving" van Stephen King...
Die King is ook echt een Nederlandse topschrijver!! :lol:

Ik kon het niet laten, Daniela hihihi
Nothing changes as everything changes
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Als je één boek mocht meenemen...

Bericht door Nate_0 »

Anouk schreef:
Daniéla schreef:Op mijn eiland wordt alleen Nederlands gesproken dus neem ik mee
"De beproeving" van Stephen King...
Die King is ook echt een Nederlandse topschrijver!! :lol:

Ik kon het niet laten, Daniela hihihi

Ik ben in de war.... gaat het nu over Steven Koning? :?
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Als je één boek mocht meenemen...

Bericht door Anon20180501 »

Anouk schreef:
Daniéla schreef:Op mijn eiland wordt alleen Nederlands gesproken dus neem ik mee
"De beproeving" van Stephen King...
Die King is ook echt een Nederlandse topschrijver!! :lol:

Ik kon het niet laten, Daniela hihihi
Als jij nu ook al tegen me begint... :)

xxx
Plaats reactie