2e ronde laserontharing

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Beardelady

2e ronde laserontharing

Bericht door Beardelady »

Vandaag is eindelijk mijn RLE gestart. Ik ben al meer dan 2 jaar aan de hormonen dus het is niet echt een big deal.

Wat wel nog ter sprake kwam was dat als je vergoeding van 10 laserbehandelingen er doorheen zit. De procedure veranderd is.

Namelijk, je zou je 4 dagen niet mogen scheren en je bij het VUMC moeten laten fotograferen. Dat wordt dan weer naar de zorgverzekeraar gestuurd.

Ciao
S.v.p. Don't shoot the messenger.
Amy

Re: 2e ronde laserontharing

Bericht door Amy »

En daar mee over straat zeker. :P

Volgensmij was het ook goed als je een stukje niet scheert, dan kun je gewoon een pleister plakken op dat stukje en veilig over straat.
Dieuwertje

Bericht door Dieuwertje »

Nou, dat is dan mooi !#(*&@. Maar ik mag jou niet schieten, jammer, want in de buurt. Maar serieus, 4 dagen niet scheren ziet er niet uit. En dan naar het VU. Heel vervelend. En het VU zit daar denk ik ook niet op te wachten. Die hebben het al druk genoeg.
Alexandra

Bericht door Alexandra »

Amy schreef:En daar mee over straat zeker. :P

Volgensmij was het ook goed als je een stukje niet scheert, dan kun je gewoon een pleister plakken op dat stukje en veilig over straat.
Lijkt mij het beste inderdaad... 10 behandeling, echt veel te weinig. Ben de tel kwijt na 6 jaar, maar ik denk rond de 40 stuks, laser/ipl. En daarna nog elektrisch ontharen, 50 keer zoiets. Ik hou het niet meer bij. Heb nog steeds haartjes, maar heb er geen zin meer in om het te laten groeien, over straat moeten, en dan weer met pijn zitten. Het is niet veel meer. Met één haal van het scheermes is alles weg. Haal 1x per 3 dagen het scheermes over mijn gezicht. Is trouwens ook goed voor je huid, soort van mini dermabrasie, dus gewoon mee door gaan voor een goede huid.
Laatst gewijzigd door Alexandra op 22 mar 2017, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Beardelady

Super info Amy! Kiek deur kan ie wot met.
Beardelady

Oh. Nog een update. Er zijn meer endocrinologen aangenomen.
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Ylse »

Alexandra schreef:

Lijkt mij het beste inderdaad... 10 behandeling, echt veel te weinig. Ben de tel kwijt na 6 jaar, maar ik denk rond de 40 stuks, laser/ipl. En daarna nog elektrisch ontharen, 50 keer zoiets. Ik hou het niet meer bij. Heb nog steeds haartjes, maar heb er geen zin meer in om het te laten groeien, over straat moeten, en dan weer met pijn zitten. Het is niet veel meer. Met één haal van het scheermes is alles weg. Haal 1x per 3 dagen het scheermes over mijn gezicht. Is trouwens ook goed voor je huid, soort van mini dermabrasie, dus gewoon mee door gaan voor een goede huid.
@Alexandra, op het gevaar af dat ik ook een ban krijg, maar waar maak je je druk om? Je vind 4 dagen te lang om niet te scheren en vervolgens vertel je doodleuk dat je om de drie dagen scheert en dan met 1 haal de boel er weer af hebt. Wat maakt die ene extra dag dan nog uit? Dan doe je toch een sjaaltje om je gezicht ofzo?

Enniewee, ik zal er wel niks van snappen.......
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Ylse schreef: @Alexandra, op het gevaar af dat ik ook een ban krijg, maar waar maak je je druk om? Je vind 4 dagen te lang om niet te scheren en vervolgens vertel je doodleuk dat je om de drie dagen scheert en dan met 1 haal de boel er weer af hebt. Wat maakt die ene extra dag dan nog uit? Dan doe je toch een sjaaltje om je gezicht ofzo?

Waar haal je uit dat ze 4 dagen te lang vindt om niet te scheren? o0 Dieuwertje was degene die zei dat ze dat niet wou..
En trouwens, je krijgt niet zomaar een ban hoor :) gewoon een vraag stellen mag nog steeds
Beardelady

Ender schreef:
Ylse schreef: @Alexandra, op het gevaar af dat ik ook een ban krijg, maar waar maak je je druk om? Je vind 4 dagen te lang om niet te scheren en vervolgens vertel je doodleuk dat je om de drie dagen scheert en dan met 1 haal de boel er weer af hebt. Wat maakt die ene extra dag dan nog uit? Dan doe je toch een sjaaltje om je gezicht ofzo?

Waar haal je uit dat ze 4 dagen te lang vindt om niet te scheren? o0 Dieuwertje was degene die zei dat ze dat niet wou..
En trouwens, je krijgt niet zomaar een ban hoor :) gewoon een vraag stellen mag nog steeds
Nou als zij een ban zou krijgen dan wil er ook een.. tja.. ik kan niet achterblijven natuurlijk. :dance:
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Ik kan alleen voor mezelf spreken maar daar zou ik echt geen ban voor geven :P