Progresteron

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Cait

Re: Progresteron

Bericht door Cait »

Janice schreef:Ik gebruik 50mg en heb nog een sexdrive, weliswaar minder dan voorheen maar het is er nog wel degelijk.
maar heb jij nog natuurlijke aanmaak testo? ik niet namelijk..zit zonder andro op 1 testo
Janice

Bericht door Janice »

pre-op idd, maar testo verschil is geloof ik verwaarloosbaar. Extreem laag.
Cait

Bericht door Cait »

Bij mij waren ze bij 0 meting aanvang hrt vergeten testosteron te meten..ik weet dus niet..en zal ook nooit weten hoe hoog mijn testosteron was
Anon20190122

Bericht door Anon20190122 »

Janice schreef:Ik gebruik 50mg en heb nog een sexdrive, weliswaar minder dan voorheen maar het is er nog wel degelijk.
Heb jij de srs al achter de rug? Dat maakt echt de wereld verschil hoe je op androcur reageert!
intrans

Bericht door intrans »

Utrogestan is zeker fijn, gebruik het nu 2jr bijna 10 dagen per maand 100mg 2x per dag en had hierdoor volle B zonder implantaten. Na 2jr is het gebruik nutteloos en doet het niet veel meer zei mijn arts. Raar dat sommigen hier het doorslikken, ik had begrepen van mijn arts dat je lichaam dan gewend raakte aan het middel en je geen cyclus meer kon nabootsen wat dus voor borstgroei zorgt. Utrogestan is een natuurlijke progesteron en kan niet omgezet worden in testosteron wat wel kan voorkomen bij de syntetische progestin zoals Provera dacht ik.
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Eva »

Tja... dat doorslikken. Eerlijk gezegd had ik ook wel gedacht aan een soort van cyclus, maar ik moest zelf het wiel zien uit te vinden. Onze huisarts wist van niets en slikte eigenlijk alles voor zoete koek, in vol vertrouwen van onze vakkennis (sic). De endo in het VUmc noteerde gewoon netjes wat ik slik en sprak de wijze woorden "het is goed".
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Maar ja hij of zij dacht dan ook " Es ist volbracht " , je bent immers klaar
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Janice

Bericht door Janice »

Het frappante is dat ze er bij het vu zo tegen zijn, maar als je het van buitenaf krijgt en niks aan het handje is.
intrans

Bericht door intrans »

Achja ik zou doen wat je fijn vind misschien moet je beide maniertjes proberen en kijken waar je lichaam het best op reageert. Succes in iedergeval.
LiliFee

Bericht door LiliFee »

Ultrogestan? Dat zijn toch van die gelcapsules met gemicroniseerd (natuurlijk) progesteron? Die heb ik vroeger ook een jaar lang genomen, maar dan 10 dagen per maand. Krijg je PMS van!