Mooi initiatief
Sorry, maar voorlopig ga ik nog niet stemmen. Mijn vriendin ( En ik ) zijn, jammer genoeg nog een beetje
Maar, ik zal zeker nog iets laten kennen ( Alvast
Grtz Nick
hai Lotte.Charlotte_C schreef:Ik heb voor ons zeer wel overwogen gekozen voor "Nee - Wij gaan niet mee" en dat zal ik hier even toelichten omdat ik voor openheid sta.
De eerste reden dat wij niet meegaan, is dat Isla, mijn wederhelft, vanwege een spieraandoening het niet trekt om een hele dag op sjouw te gaan. Dus dat is al een heel belangrijke reden om te zeggen liever niet. Tenminste dat lijkt me wel.
De tweede reden is een financieel plaatje, waar eventueel nog een mouw aan te passen viel als dit het enige bezwaar was dat bestond, ware het niet dat het derde bezwaar wat bestaat voor mijzelf het zwaarste telt.
Ik heb een deel van het gesprek meegemaakt waarin dit plan naar voren kwam en gedurende dit gesprek heb ik geprobeerd wat input te geven, alleen om telkenmale geen of nauwelijks respons te krijgen. Daarbij kreeg ik ook nog het idee dat wat Isla en ik zeiden niet geheel serieus genomen werd. Dit is voor mij persoonlijk een reden van doorslaggevende zwaarte om te zeggen leuk idee maar nee, ik sla over. Ik weet dat het moeilijk is om het voor iedereen naar de zin te maken, maar op zijn minst open staan voor de mening en eventuele beperkingen van een ander is toch ook wel belangrijk lijkt me.
Ik hoop afsluitend NIET dat dit stukje te negatief overkomt, het is iets waarvan ik het in alle rust en met alle respect even gezegd wilde hebben en natuurlijk wens ik iedereen die deze dag wel meegaat een fantastische dag toe.
Groetjes,
Lotte / Charlotte (Als het beestje maar een naam heeft)
mooi optijdDieuwertje schreef:19 april t-Amersfoort als ik even door tel. Hoe vroeg willen jullie in Luik zijn?