Het begin van: Testosteron

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Arthas

Re: Het begin van: Testosteron

Bericht door Arthas »

Bedankt allemaal voor de reacties! (:
Jer158

Bericht door Jer158 »

Minne schreef:Ik begin zelf 3 april aan de testo, dus ik zal je laten weten hoe die eerste paar weken voor mij gaan zijn :D Ik vermoed dat het voor iedereen verschillend is, maar meer data is altijd goed.
Gefeliciteerd, Minne! :D Dat heb je snel gedaan trouwens. Ik dacht dat je 2 maanden geleden nog op zoek was naar een genderteam om je aan te melden, of heb ik nu de verkeerde voor me?
Hung her from the branches of a mango tree
Minne

Bericht door Minne »

Jer158 schreef:
Minne schreef:Ik begin zelf 3 april aan de testo, dus ik zal je laten weten hoe die eerste paar weken voor mij gaan zijn :D Ik vermoed dat het voor iedereen verschillend is, maar meer data is altijd goed.
Gefeliciteerd, Minne! :D Dat heb je snel gedaan trouwens. Ik dacht dat je 2 maanden geleden nog op zoek was naar een genderteam om je aan te melden, of heb ik nu de verkeerde voor me?
Haha dat denk ik wel, want ik ben al iets langer bezig! Maar alsnog is het wel snel gegaan, ik heb mazzel gehad, heb me maart 2016 aangemeld bij het VU en begin april 2017 dus aan de testo :D
Mr.X

Bericht door Mr.X »

Oeh, 3 april is al heel snel!
Ik weet nog hoe ik mijn eerste dagen begon. Uren lang op youtube kijken naar mensen die ook 1,2,3 etc dagen aan de testo waren. En maar hopen dat ik al dingen begon te zien. Het is intensief, maar ook spannened. En dan zag ik filmpjes van mensen die al 1 of 2 jaar aan de testo zaten, en dat voelde toen zo ver weg. En dan nu, BAM...vier jaar later ben ik daar zelf eentje van. De tijd vliegt, en dat zal zeker ook voor jou gelden.
Minne

Bericht door Minne »

Ja, ik ben heel benieuwd! Ik heb er ook heel veel zin in, maar ik probeer er niet te intensief mee bezig te zijn, omdat je de eerste tijd toch nog niet echt veranderingen ziet..maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, heh.
Noah1980

Bericht door Noah1980 »

Kunnen jullie mij vertellen wat nu de grootste veranderingen zijn of is dat per persoon verschillend.Ben wel ingelezen,maar ik het is niet voor ieder hetzelfde denk ik?
I exist as i am, that is enough.
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Noah1980 schreef:Kunnen jullie mij vertellen wat nu de grootste veranderingen zijn of is dat per persoon verschillend.Ben wel ingelezen,maar ik het is niet voor ieder hetzelfde denk ik?
Hoi Noah,

Het is idd bij iedereen een beetje anders. De ene wat meer of sneller, de andere wat minder of trager/nauwelijks.

De grootste veranderingen ongeveer ( een beetje algemeen) :

- Verlaging der stem
- Vetverdeling
- Lichaamsbeharing

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Mr.X

Bericht door Mr.X »

Vetverdeling ben ik het niet mee eens. Er zijn heel veel transmannen die dat nauwelijks hebben, of pas een beetje na jaren T.
Wat ik zou toevoegen is dat het daar beneden groeit. Je krijgt dus een neopenis. Hoeveel het groeit verschilt ook per transman. Maar vaak is het wel een van de eerste dingen die te merken is.
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Noah,

Correctie :

De grootste veranderingen ongeveer ( een beetje algemeen):

- Verlaging der stem
- Groei der clitoris
- Lichaamsbeharing

Grtz Nick ;) ( Thx Mr.X)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Ik ken dan weer een jongen waarbij de verlaging van z'n stem pas na een jaar begon :roll: hij baalde als een stekker