(Ter verduidelijking,dat was een grapje,was ik nog 16 geweest,was dit eventueel wel een optie geweest)desalniettemin,vind ik het niet raar om op mijn leeftijd voor een mooi lichaam te gaan en er mooi uit te zien,al geef ik toe dat ik er te weinig aan heb gedaan,roken en drinken doe ik al een behoorlijke tijd niet meer,maar(te vaak) appeltaart eten en niet sporten,lijkt mij ook niet echt geweldig.ondanks dat ik een transvrouw ben en al 48 neemt niet weg,vind ik dat ik er pretty uit mag zien,te meer ik vroeger er geen klap om gaf toen ik mijn toneelrol nog moest spelen,oude kleren met gaten en een onverzorgde kop,het boeide mij niets.na mijn(behoorlijke dip,zie:verborgen forum)heb ik besĺoten niet langer bij de pakken neer te gaan zitten,ik zie mijzelf als een intelligente vrouw,die zich teveel laat leiden door tegenslagen en dipjes.mijn innerlijk werk ik nu op meerdere vlakken aan.ook mijn uiterlijk wil ik ook aan werken,omdat ik geloof dat als de buitenkant er mooi uitziet,je van binnen ook mooier gaat voelen.hier in de stad zit een soort van advieswinkeltje,waar ze je kunnen leren welke kleuren,soorten make up en in combinatie met welke kleding je het beste uit jezelf naar boven haalt.dit is iets om eens langs te gaan,nadat het vakantiegeld eind mei binnen is,helaas kan ik wel zoveel willen,maar het geld moet er wel zijn(het advies is niet heel goedkoop)verder wil ik erlekker op uitgaan met mijn spiegelreflexcamera,die nou ook niet heel goedkoop was,in de beginperiode veel mee deed,maar heb laten beslommeren.ik wil leuk natuurfoto's gaan maken,daar ik dol ben op de natuur,proberen mooie foto's gaan maken en een facebookpagina gaan openen waar ik mjn foto's ga plaatsen,voor alle duidelijkheid,dit is puur voor de hobby.natuurlijk is iedereen hier uitgenodigd op mijn nieuwe pagina,zodra hij klaar is.
De werktitel is voorlopig:Rikki's kiekjes
Mocht iemand een leukere naam weten ,let me know!ik weet ,het is een lang verhaal.mocht iemand nog ideetjes of aanvullingen hebben,dan houd ik mij aanbevolen.
Groetjes Rikki