Mensen alsjeblieft wat moet ik doen?!
Ik probeer gaas er tegen aan te leggen en een broekje erover heen te doen. Wat oke voelt maar met het verwijderen erg pijnlijk is. Aangezien door bloed het gaasje vast plakt aan de clitoris.. geen optie
Verder probeer ik een net broekje, met een aantal gaasjes rondom de klit zodat hij 'vrij' is, maar op die manier kan ik niet lopen en knalt bij elke beweging dit netbroekje boven op de clitoris, dus hell no
Nu heb ik een maandverbandje geprobeert met een katoenen hipster. Ik zette één stap en verging van de pijnscheuten. Ik kan wel janken
Naakt rondlopen is geen optie. In dit studentenhuis met 5 huisgenoten.
Hij valt gewoon NIET aan te raken en ik word er gek van! Hij is zelfs groter dan dat mijn eikel was!!
Ik zit ergens mee: mijn gigantische clitoris..
-
charleyy
Re: Ik zit ergens mee: mijn gigantische clitoris..
You are beautiful!
-
Alice
Contact opnemen met je huisarts, huisartsenpost en daar laten nazien. Misschien is er wat mis, ontsteking ofzo.
Anders kunnen ze wat verzachtende zalf voorschrijven.
Anders kunnen ze wat verzachtende zalf voorschrijven.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
-
Jannet V
Je zult bij je ontslag een telefoonnummer hebben gekregen van de afdeling waar je in geval van nood naar toe kunt bellen. Bellen dus!
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Fiona
Je zegt dat je op 31 maart geopereerd bent. Dan zal je ergens volgende week de eerste controle-afspraak hebben. Ik adviseer je dan ook jouw vraag bij Özer neer te leggen.
-
charleyy
Oké even een mini update!
Vorige week vrijdag gemaild met foto's.
Maandag ochtend (erg vroeg, rond 7:00) een mail met het verzoek een telefonische afspraak te maken met een genderchirurg. De assistenten wisten niet wat zij er van moesten zeggen.
Ondertussen bloed hij nog steeds behoorlijk en is hij ook nog erg groot, en staat hij nog steeds vooruit.
Belafspraak met de genderchirurg ondertussen ook gehad, en er is op dit moment niets aan te doen.. In een later stadium wel. Erg lastig want zoals ik al zei, ik kan nu niks en veel pijn aan dat ding
Vorige week vrijdag gemaild met foto's.
Maandag ochtend (erg vroeg, rond 7:00) een mail met het verzoek een telefonische afspraak te maken met een genderchirurg. De assistenten wisten niet wat zij er van moesten zeggen.
Ondertussen bloed hij nog steeds behoorlijk en is hij ook nog erg groot, en staat hij nog steeds vooruit.
Belafspraak met de genderchirurg ondertussen ook gehad, en er is op dit moment niets aan te doen.. In een later stadium wel. Erg lastig want zoals ik al zei, ik kan nu niks en veel pijn aan dat ding
You are beautiful!
-
Eline78
Als ik je verhaal zo lees vraag ik me af of je zeker weet dat het de clitoris is. Zoals je het beschrijft zouden het de kleine schaamlippen kunnen zijn die nog enorm gezwollen en rood zijn. Ook bij mij waren die enorm rood en gezwollen en wekenlang kon ik geen aanraking verdragen. Net na de operatie dacht ik ook dat het de clitoris was. Nu (3 maanden verder) zijn het heel mooie kleine schaamlippen geworden... Pas ongeveer anderhalve maand na de operatie kon ik aanraking vedragen. Ik lag vaak naakt in bed (op een matje). Dat was de enige manier om de tijd door te komen. Plotseling, bijna van de ene op andere dag, ging het veel beter en was de pijn weg.
-
charleyy
Haha nee. Ik schrok er na de operatie zo van, dat ik letterlijk zei: wat is dat. De verpleegkundige zei toen: dat is de clitoris. Ik dacht meteen 'oh shit..'
You are beautiful!
-
charleyy
Maar wel fijn om te horen dat het meeste dus vanzelf oplost! ❤
You are beautiful!
-
Eline78
Bij mij zei de verpleegkundige ook dat het de clitoris was. Dat bleek niet te kloppen... Maar ik zou me er vooral geen zorgen over maken, het lost zich vanzelf op. Tip: maak er elke dag een foto van dan zie je vanzelf hoe het er in de loop der tijd 'normaler' gaat uitzien.
-
Rianne
Hoi charleyy,
Ik denk echt dat het de binnenste schaamlippen zijn waar je tegen aan kijkt. Bij mij waren ze eerst ook zo groot. Nu zijn ze een stuk kleiner. De eerste keer dat ik keek dacht ik dat het een rode tampon was, hihi.
In januari j.l. ben ik trouwens ook door dr. Özer geopereerd. Je kunt speciale stretch broekjes (absorin) en 12/20 laag gaas (10x 20 cm) bij de apotheek kopen. Die vond ik zelf erg prettig en je kunt de broekjes wassen. De pijn vond ik thuis erg tegenvallen. Neem verder genoeg paracetamol in. Ik geloof dat je er maximaal 8 per dag mag innemen. Kijk wel uit voor je lever functie. De pijn heeft bij mij ruim 2 maanden geduurd.
groetjes Rianne.
Ik denk echt dat het de binnenste schaamlippen zijn waar je tegen aan kijkt. Bij mij waren ze eerst ook zo groot. Nu zijn ze een stuk kleiner. De eerste keer dat ik keek dacht ik dat het een rode tampon was, hihi.
In januari j.l. ben ik trouwens ook door dr. Özer geopereerd. Je kunt speciale stretch broekjes (absorin) en 12/20 laag gaas (10x 20 cm) bij de apotheek kopen. Die vond ik zelf erg prettig en je kunt de broekjes wassen. De pijn vond ik thuis erg tegenvallen. Neem verder genoeg paracetamol in. Ik geloof dat je er maximaal 8 per dag mag innemen. Kijk wel uit voor je lever functie. De pijn heeft bij mij ruim 2 maanden geduurd.
groetjes Rianne.