Ik zit ergens mee: mijn gigantische clitoris..

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
charleyy

Re: Ik zit ergens mee: mijn gigantische clitoris..

Bericht door charleyy »

Ik snap niet zo goed waarom jullie dat denken

Het is heel duidelijk de clitoris. de binnenste schaamlippen zie ik namelijk ook heel duidelijk zitten. De chrirug en alle verpleegkundigen hebben mij ook verteld: het is de clitoris.

Hij is nu denk ik aan het onstekenen of iets. In ieder geval, pijnlijk en veel gele afscheiding met bloed.. don't know what to do
You are beautiful!
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Misschien zou je Biogaze kunnen gebruiken. Normaal is het voor lichte brandwonden maar vrouwen die na een bevalling iets beschadigd zijn gebruiken het ook. Het ontsmet, plakt niet aan de wond en beschermd.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Rianne

Bericht door Rianne »

Gele afscheiding is normaal en wordt gebruikt voor het herstel. Vaak zijn alleen de schaamlippen gezwollen vandaar dat dit gezegd werd. Anders als je je zorgen maakt, bel je morgen gelijk de afdeling dat je met spoed echt eerder een extra afspraak wilt inplannen. Suc6
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

Waarom ga je niet naar de huisarts?
Het forum kan je medische probleem - voor zover er één is, ook dat kan het forum niet beoordelen- niet voor je oplossen.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Robyn

Bericht door Robyn »

Wat je ook kan doen, klinkt raar, maar een foto maken en die opsturen naar de poli. De foto kan beoordeeld worden en op die manier veel zorgen weggenomen worden zonder dat je eerder naar een controle moet ofzo.
Groetjes,
Robyn
Janice

Bericht door Janice »

Een Nederlandse youtuber onder de naam Fleurie heeft ook pas haar vaginaplastiek gehad, ook zij heeft het in haar filmpjes dat haar clitoris erg groot is. Misschien is het wat voor je? Of ben jij die youtuber?