Nieuwe chat! Zie dit topic.

T-Bikers hier aanwezig ? :)

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190501 »

Nu het eindelijk warmer wordt, neem ik me voor om na enkele motorluwe jaren weer meer te gaan motorrijden.

Ben benieuwd of er op het forum nog meer motorrijd(st)ers zijn.

Zelf rijd ik een Suzuki Bandit 1200 en binnenkort hopelijk ook een BMW R45, een oudje uit '79. Maar die laatste moet nog gekeurd worden. En da's hier geen lachertje...
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20230219 »

Ja wel een biker maar dan met trappers...21 versnellingen en topsnelheid van 50 kilometer per uur en mijn tong na kwartier tussen de schijfremmen voor hahaha...
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20210626 »

Mijn fiets heeft nog wat onderhoud nodig , zeg maar een restauratie . Dit jaar zit dat er nog even niet in

Soes gsx 1200 , dus geen R maar de ' naked bike'
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Noa
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 feb 2017, 20:49
Gender: Transgender

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Noa »

ik hoop binnenkort zelf rond te mogen rijden :dance:
eind deze maand mag ik afrijden voor A2, en daarna rustig een motortje uit gaan zoeken :D
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Sigrid,

Niet echt, want toeren zoals mijn broer op zijn :auto-sportbike: BMW 800 GS , kan Ikke niet op mijn :auto-dirtbike: Honda MSX 125.

( Hij is groot en ik ben klein, dat is niet eerlijk :crying-green: )

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20210626 »

hmmm ik heb een keertje op een 125 gezeten , die deed niet onder voor een grote . methanol rules
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20180311 »

Renée schreef:hmmm ik heb een keertje op een 125 gezeten , die deed niet onder voor een grote . methanol rules
Hoi Renée,

Dat zal wel geen Honda MSX 125 geweest zijn ( Goegel ). Hij is letterlijk :auto-biker: klein maar idd zeer dapper :auto-dirtbike: , maar niet om te toeren ( zoals mijn broer zijn BMW F 800 GS :auto-sportbike: , der zeer lange afstanden).

Maar wat hou :hbeat: ik van mijn kleine handige, dappere Honda :dance: op de " Vlaamse landelijke cross wegen" .

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
micheal-richard
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 jul 2014, 12:49
Gender: Anders

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door micheal-richard »

Eveneens een biker met trappers maar de 50km haal ik niet hoor, hooguit de postbank af zonder verkeer op de weg.
Mijn andere bike ingeleverd na een skiongeval.

Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk
Deze bloem is zich er niet van bewust dat de tijd verstrijkt. Zij bestaat alleen in het heden, gewoon zoals ze is.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20230219 »

micheal-richard schreef:Eveneens een biker met trappers maar de 50km haal ik niet hoor, hooguit de postbank af zonder verkeer op de wegAfbeelding.
Mijn andere bike ingeleverd na een skiongeval.

Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk
Nou ik moet er ook ontzettend veel moeite voor doen om de 50 te halen en wind in de rug hihihi.
En ook niet zo heel erg lang hahaha
Gebruikersavatar
Tanja
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Tanja »

Hoi,
Was tot voor kort een zogeheten zeer ervaren motorrijdster.
Verhard, onverhard, circuit etc etc
Na een ongeval mag ik het helaas niet meer :cry:
Doet me altijd pijn als ik de mannen en vrouwen zie rijden over neerlands wegen.
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm: