Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
henriette

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door henriette »

Jullie willen niet weten, wat ik allemaal besteld heb dezer dagen, voor de verdere uitbouw van de basisgarderobe, spannend genoeg, maar 1 ding zal ik jullie niet onthouden: ik heb voor het eerst in mijn leven beha's gekocht. Het was nog even zoeken, want A95 komt niet heel veel voor, maar ik heb er, push-ups ook nog eens, en ik vind ze mooi, passen ook bij de slipjes die ik elders heb gevonden. En het was zo'n moment dat je niet meer terug kunt: 'nu ben ik echt de vrouw, er zijn beha's op komst'. Heb een hele tijd getwijfeld, of ik nu al beha's zou kopen, of eerder cup B silliconen borsten, maar ja, daarbij kun je niet aan je eigen tepels voelen, en dat ik doe toch heel graag. Maar toch, het is wennen, jurkjes kopen is toch iets anders dan beha's kopen. Alles voelt meteen nog weer een slagje anders, nog weer een slagje beter en echter vooral. Als een heel grote vrouwelijke stap. Ik ben heeeel benieuwd, hoe het zal zijn, om voor het eerst een beha aan te doen. Dan gaat er vast heel veel door me heen...

Hoe dan ook, nu weer even rustig aan, want het kost bakken met geld. Maar goed, een gebroken hart is nog veel en veel duurder...
Nisha

Bericht door Nisha »

Image
Vandaag of morgen komt ie binnen :D
No flame burns forever, No glory lasts.
Under siege by the night, And so the day falls defeated.
Jer158

Bericht door Jer158 »

Yay, Alestorm!
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Mooi T-Shirt, ik zoek een mooie print shirt met een hond of een wolf erop, de dames op mijn werk hadden hele dikke catalogus liggen maar kreeg hem zelf niet onder ogen..
Dus tips zijn erg gewenst :)
Venusss
Voornaamwoorden: Vrouw

Bericht door Venusss »

Waarom mocht je er niet inkijken dan lisa?
Ik had die catalogus gewoon onder hun neuzen vandaan gerispt hoor.... ;)

nee grapje, wel eerst vragen! waar ligt die catalogus waar jullie gisteren ik keken?
bedoel... sommigen moeten de dag beginnen met koffie en wij met een leuk damesblad + koffie :lol:
Nisha

Bericht door Nisha »

Lisa1973 schreef:Mooi T-Shirt, ik zoek een mooie print shirt met een hond of een wolf erop, de dames op mijn werk hadden hele dikke catalogus liggen maar kreeg hem zelf niet onder ogen..
Dus tips zijn erg gewenst :)
Je zou altijd kunnen kijken op http://www.large.nl/ of meschien dat https://www.attitudeholland.nl/ iets in die trant in het arsortiment heeft.
No flame burns forever, No glory lasts.
Under siege by the night, And so the day falls defeated.
Anon20230219

Eerste link was meteen goed hihihi, zal ze beide even in de browser opslaan, zie gave dingen erbij staan.
Strawberrymintz

Bericht door Strawberrymintz »

Large is goed moet ik zeggen ik haal daar zowat alles een tip is als je daar vaker besteld backstage club lid maatschap voor volgens mij 10eur per jaar dan krijg je kortingen en gratis verzending als ik alle verzend kosten had moeten betalen was ik toch een mooi bedrag kwijt

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Mtf Hrt sinds 17-5-18 :wship:
Anon20230219

Dank voor de tip Strawberrymintz,

Ik zag echt al veel leuke dingen voorbij komen dus vermoed dat ik er vaker zal bestellen, die 10 euro heb je er dan vrij snel uit.
Fran

Bericht door Fran »

Een zwarte pantalon, nette schoenen, een wit + een zwart overhemd en een riem. Ik ben uitgenodigd voor een bruiloft op 3 juni. Denk dat ik dat zwarte overhemd (jaja, plus de pantalon en schoenen ;) ) aantrek en er nog rode bretels bij koop (waar kan ik die kopen??).
Ow en er komt de 31ste een FtM barbier mijn haar doen 8-)
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido