Spiermassa

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Mr.X

Re: Spiermassa

Bericht door Mr.X »

Vergeet vooral niet dat je geboren bent in een bio- vrouwen lichaam. Als je stopt met trainen, val je ( vroeg of laat) weer naar nul.
Sorry Nick, maar dit klopt toch niet helemaal.
Met testo bouw je lean muscle mass op, die ook wel blijft zonder trainen. Granted, lean muscle mass is geen bulk, dus je zult er niet uitzien als gespierd. Maar naar punt nul (dus spieren als een bio vrouw) zul je niet terug vallen als je testo gebruikt.

Voor vrouwen en mannen geldt dat ze moeten trainen als ze er gespierd uit willen zien. Voor mannen is het alleen makkelijker om spieren op te bouwen en behouden door de testo.
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Sorry Mr.X

Citeer even Milan: Ik zit nu iets meer dan een jaar aan de testo,........enz,...

Niemand is gelijk, ieder is anders.
Hormonen, zijn geen wondermiddelen en na meer dan 25j testo gebruik, weet ik dat stilaan wel.

En ps. schreef ik dat bio/cis vrouwen geen spier massa kennen, ik denk het niet, integendeel ( bepaalde meer dan ik).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Maar X schrijft ook nergens dat bio vrouwen zonder T geen spieren hebben, en impliceert ook niet dat jij dat zou denken... hij zegt enkel dat T invloed heeft op je spieren die er ook is als jij niet actief aan het trainen bent.

En de kans is groot dat de invloed die T heeft minder te maken heeft met hoe jouw individuele lichaam op het hormoon reageert en meer met familiale eigenschappen. Kijken naar de mannen in je naaste familie dus.

Daarnaast, Nick, heb je meerdere malen aangegeven XXY chromosomen te hebben, wat er in de praktijk op neer komt dat jíj persoonlijk geen biologische vrouw bent maar intersekse en een gigantisch zeldzame variatie ook nog. Grote kans dat je dan anders reageert dan iemand die wel daadwerkelijk hormonaal en chromosomaal een vrouw is.

Finally... Creatinesupplementen zijn ook een idee... een van de weinige preparaten die geen negatieve effecten lijken te leveren maar wel helpen bij een snellere genezing van je spieren. Een half uur is inderdaad vrij weinig om goed te bulken en houd er rekening mee dat een rep van 10x al als cardio wordt gezien.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311

Nate_0 schreef:Maar X schrijft ook nergens dat bio vrouwen zonder T geen spieren hebben, en impliceert ook niet dat jij dat zou denken... hij zegt enkel dat T invloed heeft op je spieren die er ook is als jij niet actief aan het trainen bent.

En de kans is groot dat de invloed die T heeft minder te maken heeft met hoe jouw individuele lichaam op het hormoon reageert en meer met familiale eigenschappen. Kijken naar de mannen in je naaste familie dus.
Klopt als een bus Nate,

Ik kende een zware lichaamsbouw en veel spiermassa, als "vrouw" ( net als mijn moeder en zusje). Dat is ook gebleven, zelfs iets meer geworden.
Mijn vader en broers kennen weinig lichaamsbeharing, ik idem ( maar geen kaalheid). En dat bedoelde ik, wat er niet in zit, zal er mss met veel moeite komen, maar zal met weinig moeite weer verdwijnen.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Milan070

Bericht door Milan070 »

Hi Nick, ik snap je punt helemaal, maar ik wil toch een poging gaan wagen. Niet geprobeerd is zeker geen spiermassa.

Ik ben heel blij met alle reacties en alle tips/adviezen. Dank allen daarvoor!

Groet,
Milan

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Anon20180311

Milan070 schreef:Hi Nick, ik snap je punt helemaal, maar ik wil toch een poging gaan wagen. Niet geprobeerd is zeker geen spiermassa.

Ik ben heel blij met alle reacties en alle tips/adviezen. Dank allen daarvoor!

Groet,
Milan

Milan,

Als het enkel voor je torso is, zwemmen, veel zwemmen, geen spierletsels en een torso om u tegen te zeggen.

Ps. sinds ik niet meer voetbal ( te oud ) zwem ik 3x per week.

Grtz Nick ;)
Milan070

Bericht door Milan070 »

Ook een goed idee Nick, maar dan moet ik eerst mijn borstoperatie hebben gehad. En die krijg ik over een maand of 3

Anon20180311

Milan070 schreef:Ook een goed idee Nick, maar dan moet ik eerst mijn borstoperatie hebben gehad. En die krijg ik over een maand of 3

Proficiat man,

En geloof me, dat is een operatieve ingreep ( der trans-mannen), dat je nooit meer zal vergeten. Toen ik mijn operatie kende :o , de eerste keer dat ik een trui aan trok ! Wat was alles ineens zo dicht ( je snapt me wel ;) ), zalig die dingen weg, en jeetje wat was mijn truitje te groot( alle die ik mee had trouwens :oops: ).

Maar :dance: mijn geluk kon niet meer op, ook al kende ik zware complicaties. Ik was die ongewenste dingen kwijt, en vrij.

Grtz Nick ( ik duim alvast voor een goeie afloop, want dat verdienen we allemaal).
Laatst gewijzigd door Anon20180311 op 23 mei 2017, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Milan070

Bericht door Milan070 »

Dank je Nick voor de lieve woorden.

Ja dat verdienen we zeker allemaal en ik kijk er zo ontzettend naar uit!

Anon20180311

Milan070 schreef:Dank je Nick voor de lieve woorden.

Ja dat verdienen we zeker allemaal en ik kijk er zo ontzettend naar uit!

Lees even opnieuw, indien gewenst ( paste mijn berichtje aan ).

Grtz Nick ;)