Mag nu wel twee jaar wegblijven, dus ik ga nu zelf maar eens op zoek....
Progresteron
-
Summer
Re: Progresteron
Ik heb vorige week goed onderbouwd aangedrongen bij de VUmc endo, ze heeft een telefoontje gepleegd naar leidinggevende en ik kreeg het woord "protocol" terug, en geen progesteron.
-
Fiona
Willekeur. Ik mag het wel. Waarom bij de een geen bezwaar en bij de andere wel.
-
Anon20190122
Willekeur bij het VU dat dacht ik niet ze behandelen daar iedereen even slecht zolang jij toe kunt met hun standaarden heb je alleen nergens last van!
-
Amy
Dan ga ik mijn huisarts eens vervelen denk ik.
Of het wel of niet werkt daar kom ik wel achter dan. Ik lees in ieder geval dat het vaak gebruikt wordt bij vrouwen na de overgang die last hebben van haaruitval op hun hoofd, iets wat ook door DHT veroorzaakt word. Progesteron hindert 5-alfa-reductase, het enzym wat verantwoordelijk is voor de omzetting van testosteron naar DHT of wel dihydrotestosteron.
Of het wel of niet werkt daar kom ik wel achter dan. Ik lees in ieder geval dat het vaak gebruikt wordt bij vrouwen na de overgang die last hebben van haaruitval op hun hoofd, iets wat ook door DHT veroorzaakt word. Progesteron hindert 5-alfa-reductase, het enzym wat verantwoordelijk is voor de omzetting van testosteron naar DHT of wel dihydrotestosteron.
-
Anon20190122
Wat zit je nu over dht kijk eens naar je ouwe lui heb je reden om je zorgen te maken?
-
Amy
Over mijn hoofd haar heb ik niet zo veel zorgen inderdaad maar dat gedoe met die vette huid in mijn gezicht begint me nu al dwars te zitten. Ik was zo blij dat ik daar van af was toen ik met de hormonen en T blocker begon.
Ander probleem wat gaat komen en wat iets langer duurt voor het zich toont is weer meer lichaamsbeharing wat ook door DHT komt. Dat is ook zoiets wat geweldig verminderd is bij mij en waar ik dus echt niet op zit te wachten als dat terug komt.
Ander probleem wat gaat komen en wat iets langer duurt voor het zich toont is weer meer lichaamsbeharing wat ook door DHT komt. Dat is ook zoiets wat geweldig verminderd is bij mij en waar ik dus echt niet op zit te wachten als dat terug komt.
-
Anon20210626
Vrouwen hebben ook lichaamsbeharing hoor , waarom denk je dat er zoveel ontharings pruducten etc op de markt zijn ?
en cosmetica voor allerhande huidtypes ?
DHT veroorzaakt juist de mannelijke kaalheid ............... en dan zou het zorgen voor meer lichaamsbeharing ?
en cosmetica voor allerhande huidtypes ?
DHT veroorzaakt juist de mannelijke kaalheid ............... en dan zou het zorgen voor meer lichaamsbeharing ?
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
-
Anon20190122
Geef het wat tijd je zat in een overgangsfase nu kan je een stabiele fase gaan opbouwen.
Doordat je nu eindelijk die testosteron fabriek kwijt bent zal de testosteron van je bijnieren en de oestrogenen in balans moeten komen maar je beloning daarvan is een normale sexdrive!
Doordat je nu eindelijk die testosteron fabriek kwijt bent zal de testosteron van je bijnieren en de oestrogenen in balans moeten komen maar je beloning daarvan is een normale sexdrive!
-
Amy
Ik had al geen problemen met mijn seksdrive, als dat nog erger wordt... zal mijn vriend leuk vinden, die wordt nu al af en toe gek van me. 
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
DHT is inderdaad óók verantwoordelijk voor haar op andere plaatsen. Ik herken het, ik had vroeger aardig wat donker borsthaar, dat was weg of blond tot de SRS maar sindsdien komen er weer voorzichtig, maar in een gestaag tempo, weer donkere haartjes terug.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]