Als dat zo is, dan vallen alle fallo's vroeg of laat af en ook alle clitorissen
Dat is niet zo, zelf niet roken is de boodschap ( die ik hier trouwens als eerste trans-man duidelijk liet kennen) val me dus nu niet aan met onzin ( sorry).
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick .
De dag dat wetenschap gezien gaat worden als onzin, is de dag dat de mensheid ten onder gaat. Maar goed, believe what you want to believe. To each their own.
onzin?? dit is duidelijk geen onzin, Nick.. rather dat jij verkoopt dat meeroken GEEN effect heeft, dat is onzin.. en Aaron die hier met wetenschappelijk onderbouwde argumenten komt, en jij met NIKS.. dat geeft wel aan wat de boodschap is..
..
.. .. ..
Mr.X schreef:De dag dat wetenschap gezien gaat worden als onzin, is de dag dat de mensheid ten onder gaat. Maar goed, believe what you want to believe. To each their own.
Hoi Mr. X,
Ik ben geen wetenschapper, maar liet het wel duidelijk als eerste trans-man hier kennen.
Mijn borstoperatie die fout liep, omdat ik o.a. rookte ( staat ook te lezen op een ander forum).
Grtz Nick Thx
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Mr.X schreef:De dag dat wetenschap gezien gaat worden als onzin, is de dag dat de mensheid ten onder gaat. Maar goed, believe what you want to believe. To each their own.
Hoi Mr. X,
Ik ben geen wetenschapper, maar liet het wel duidelijk als eerste trans-man hier kennen.
Mijn borstoperatie die fout liep, omdat ik o.a. rookte ( staat ook te lezen op een ander forum).
Grtz Nick Thx
Nick, we hebben het nu over meeroken... niet over roken zelf.. dat weten we al dat het fout is, dat hoef je niet nogmaals te erkennen. maar je gaat hier nu beweren dat meeroken geen effect heeft, terwijl dat totaal niet zo is.
Ender schreef:onzin?? dit is duidelijk geen onzin, Nick.. rather dat jij verkoopt dat meeroken GEEN effect heeft, dat is onzin.. en Aaron die hier met wetenschappelijk onderbouwde argumenten komt, en jij met NIKS.. dat geeft wel aan wat de boodschap is..
..
.. .. ..
Ik verkoop onzin Ender ?
Thx Nick ( Dankzij o.a. mijn operatie, wist het UZ Gent, dat zelf roken nefast was, verslag Prof. Monstrey en mijn kranten artikel 2001).
Grtz Nick
Ender schreef:onzin?? dit is duidelijk geen onzin, Nick.. rather dat jij verkoopt dat meeroken GEEN effect heeft, dat is onzin.. en Aaron die hier met wetenschappelijk onderbouwde argumenten komt, en jij met NIKS.. dat geeft wel aan wat de boodschap is..
..
.. .. ..
Ik verkoop onzin Ender ?
Thx Nick ( Dankzij o.a. mijn operatie, wist het UZ Gent, dat zelf roken nefast was, verslag Prof. Monstrey en mijn kranten artikel 2001).
Grtz Nick
je haalt nu 2 dingen door elkaar... dat jij niet rookt(e),.. en dat meeroken geen effect heeft. van het 2e, heb je helemaal geen bewijs oid.
..
.. .. ..
Ik verkoop onzin Ender ?
Grtz Nick
je haalt nu 2 dingen door elkaar... dat jij niet rookt(e),.. en dat meeroken geen effect heeft. van het 2e, heb je helemaal geen bewijs oid.
Ik rookte Twee pakjes per dag, en bewijs kun je zoeken " trans in zak en as na,...." 2001,
Grtz Nick
Nick,
je schijnt echt niet te weten wat het verschil is tussen roken en meeroken.
heb je hier echt meerdere malen op verwezen, alsook anderen.
dus zal het je nu maar hier met tekst en uitleg uitleggen:
"Meeroken of passief roken is het blootgesteld worden aan tabaksrook in de omgeving. De duizenden verschillende chemicaliën en meer dan 70 kankerverwekkende stoffen in tabaksrook zijn ongezond voor iedereen die het inademt, dus ook voor meerokers."
dat betekend dus NIET dat jij degene bent die rookt, MAAR dat je wordt blootgesteld aan de rook van ANDERE MENSEN die roken, in jouw omgeving. en MEEROKEN is schadelijk voor herstel na een operatie.
Voor de mensen die willen zoeken : Donderdag 16 november 2000, Actueel het volk." Ik schaam me kapot voor mijn lichaam ".
Grtz Nick ( weg privé, maar nodig).