Roken operatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Mr.X

Re: Roken operatie

Bericht door Mr.X »

Nick, ik ga het hier proberen heel duidelijk voor je uit te leggen, voordat er voor de zoveelste keer een discussie voort komt uit het niet begrijpen van waar mensen jouw berichten op bekritiseren.

1. Roken. We zijn het EENS dat roken slecht is.
2. Meeroken. Jij geeft aan dat meeroken geen effect heeft op het heelproces. Je geeft echter geen enkele bron die dit ondersteunt. Ik gaf wat bronnen om de claim dat meeroken geen effect heeft te onkrachten. Voel je vrij om meer duidelijkheid te geven over je claim, en eventueel wetenchappelijk onderzoek. Dus, mijn vraag aan jou, NICK, is: Heb je een ondersteunend argument, of een wetenschappelijke bron, om je claim dat meeroken geen effect heeft op het heelproces te ondersteunen?

Hopelijk is het duidelijk zo.
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Ender schreef:Nick,
je schijnt echt niet te weten wat het verschil is tussen roken en meeroken.
heb je hier echt meerdere malen op verwezen, alsook anderen.
dus zal het je nu maar hier met tekst en uitleg uitleggen:
"Meeroken of passief roken is het blootgesteld worden aan tabaksrook in de omgeving. De duizenden verschillende chemicaliën en meer dan 70 kankerverwekkende stoffen in tabaksrook zijn ongezond voor iedereen die het inademt, dus ook voor meerokers."

dat betekend dus NIET dat jij degene bent die rookt, MAAR dat je wordt blootgesteld aan de rook van ANDERE MENSEN die roken, in jouw omgeving. en MEEROKEN is schadelijk voor herstel na een operatie.
Hoi Ender, Mss, maar wel tussen links en rechts of roken en niet roken.

Grtz Nick :fpalm:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Nick schreef:
"Meeroken of passief roken is het blootgesteld worden aan tabaksrook in de omgeving. De duizenden verschillende chemicaliën en meer dan 70 kankerverwekkende stoffen in tabaksrook zijn ongezond voor iedereen die het inademt, dus ook voor meerokers."

dat betekend dus NIET dat jij degene bent die rookt, MAAR dat je wordt blootgesteld aan de rook van ANDERE MENSEN die roken, in jouw omgeving. en MEEROKEN is schadelijk voor herstel na een operatie.

wat bedoel je daar nou weer mee?
Anon20180311

Ender schreef:
Nick schreef:

wat bedoel je daar nou weer mee?
Dat weet je, denk ik.

Grtz Nick ;) Ps vond je me al ?
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Nee Nick, anders vroeg ik het niet.. bedoel je te zeggen dat meeroken hetzelfde is als niet roken? Want dat is dus duidelijk beargumenteerd dat dat WEL effect heeft op herstel.. zoals (ook eerder gezegd) Aaron (Mr X) heeft onderbouwd... daarnaast ga je totaal niet in op Aaron's (Mr X's) vraag..
Anon20180311

Ender schreef:Nee Nick, anders vroeg ik het niet.. bedoel je te zeggen dat meeroken hetzelfde is als niet roken? Want dat is dus duidelijk beargumenteerd dat dat WEL effect heeft op herstel.. zoals (ook eerder gezegd) Aaron heeft onderbouwd... daarnaast ga je totaal niet in op Aaron's vraag..
Ender schreef ik dat meeroken hetzelfde is als niet roken ? neen, meeroken is niet het zelfde als zelf roken en dat schreef ik, rook zelf niet, nogmaals. Maar even meeroken is niet gelijk aan zelf roken.

Grtz Nick ;)
Anon20180311

Nick schreef:Voor de mensen die willen zoeken : Donderdag 16 november 2000, Actueel het volk." Ik schaam me kapot voor mijn lichaam ".

Grtz Nick ( weg privé, maar nodig).
Hoi meiden,

Help eens zoeken :hug2:

Grtz Nick ;)
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Nick, ik ben er klaar mee.. je vertikt het om te begrijpen. Ik schrijf, dat jij meeroken hetzelfde vind als niet roken (wellicht? want ik probeer je te begrijpen). En vervolgens schrijf jij, dat meeroken niet hetzelfde is als roken... en dat is NERGENS gezegd of beweerd of wat dan ook. geen idee waar je dat vandaan haalt.. je probeert WEER (dit is echt niet de eerste keer) een discussie te voeren, over iets dat jij verzonnen hebt. heb er echt geen zin in. je geeft geen antwoorden op vragen, maar komt wel met stellingen die nergens mee te maken hebben, met de hele discussie niet, die je vervolgens gaat verdedigen.. want? .. echt, laat maar hoor.
Anon20180311

Ender schreef:Nick, ik ben er klaar mee.. je vertikt het om te begrijpen. Ik schrijf, dat jij meeroken hetzelfde vind als niet roken (wellicht? want ik probeer je te begrijpen). En vervolgens schrijf jij, dat meeroken niet hetzelfde is als roken... en dat is NERGENS gezegd of beweerd of wat dan ook. geen idee waar je dat vandaan haalt.. je probeert WEER (dit is echt niet de eerste keer) een discussie te voeren, over iets dat jij verzonnen hebt. heb er echt geen zin in. je geeft geen antwoorden op vragen, maar komt wel met stellingen die nergens mee te maken hebben, met de hele discussie niet, die je vervolgens gaat verdedigen.. want? .. echt, laat maar hoor.
Waar schreef ik dat ? Dat meeroken het zelfde is ? Als zelf roken of niet roken ? ik gaf alleen te kennen dat zelf roken, nefast is der GD operaties. Niets meer of minder.

Je bent geen roker, door naast een roker te staan. Je bent geen alcoholist door naast een een alcoholist te staan. je kent geen GD door naast een transgender te staan.

Mr.X

Bericht door Mr.X »

Ik doe een allerlaatste poging om te proberen het Nick duidelijk te maken.
Je bent geen roker, door naast een roker te staan
Dit klopt. Want door naast een roker te staan, ben je een MEE roker. Zie je het woordje mee dat staat voor het woord roken? MEEROKEN betekent dat je rook binnenkrijgt dat iemand anders heeft gemaakt door te roken. Inderdaad, je rookt dus zelf niet, maar je krijgt wel rook binnen op een tweedehandse manier. En die rook is eveneens schadelijk, ondanks dat je dus zelf niet rookt. MEEroken is dus wel schadelijk en slecht voor wondherstel (lees de bronnen die ik gaf). Again, lees, zie, en begrijp het woordje MEE.