Zo jij lijkt sprekend op Poetin! Verder geen mensen zichtbaar behalve scholieren. De zoekresultaten van google zijn voor iedereen anders. Wat jij ziet hoeft een ander dus niet als resultaat te krijgen.Ylse schreef:Ik heb de foto gevonden. Dat is trouwens een foto van voor deel 2 van mijn FFS. Je zou me ook terug kunnen vinden op facebook bij de Human Library. Ik ben een postermeisje voor deze club en er zijn posters van mij gebruikt voor Rotterdam en Apeldoorn. Welliccht dat Groningen ook nog wat posters heeft en straks voor Nijmegen zullen ze de poster ook weer gebruiken.Nuraya schreef:Jaa, alleen weet ik even niet meer waar precies, volgensmij in het topic "je foto". Denk ik hoor, weet het niet zeker of hij daarin staat..Ylse schreef:
Dank je, maar heb ik hier ergens mijn postop ffs foto geplaatst? Dat kan ik mij niet meer herinneren. Ik vind foto's plaatsen hier zo'n gedoe.
Die foto is van vlak na deel 2 FFS.
https://www.google.nl/search?q=human+li ... ZmUOmuO6ZM:
Aangezichtschirurgie, FFS, postoperatieve depressie en ervaringen
-
Mirthe_s
Re: Aangezichtschirurgie, FFS, postoperatieve depressie en ervaringen
-
Ylse
- Voornaamwoorden: zij/haar
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
have their melancholy;
Anatole France
-
Summer
Happy news! over een paar weken een intake bij het VUmc voor aangezichtschirurgie 
Dat heeft meer impact voor mij dan wat er beneden is weggesneden.
En.... ook het beste moment nu ik leef van spaargeld omdat mijn werkgever het salaris heeft stopgezet om mij weg te pesten....
Spaargeld wat ik hiervoor bedoeld had en nu in winkelwagentjes en vaste lasten verdwijnt.... (en een flesje advocaat van topkwaliteit
)
Het leven kent vreemde en soms mooie momenten, zelfs als het donker om je heen lijkt....
Hoe schokkend een transitie ook is....met genoeg inspanning en een gezellige dosis karma komt het toch altijd weer op haar pootjes terecht.
Vooral die inspanning....dat geeft de bonuspunten.
Dat heeft meer impact voor mij dan wat er beneden is weggesneden.
En.... ook het beste moment nu ik leef van spaargeld omdat mijn werkgever het salaris heeft stopgezet om mij weg te pesten....
Spaargeld wat ik hiervoor bedoeld had en nu in winkelwagentjes en vaste lasten verdwijnt.... (en een flesje advocaat van topkwaliteit
Het leven kent vreemde en soms mooie momenten, zelfs als het donker om je heen lijkt....
Hoe schokkend een transitie ook is....met genoeg inspanning en een gezellige dosis karma komt het toch altijd weer op haar pootjes terecht.
Vooral die inspanning....dat geeft de bonuspunten.
-
Mirthe_s
Ziet er goed uit!
-
Ylse
Dank je, ik wist even niet goed wat ik met je opmerking aan moest. Mijn eerste ingeving heb ik gedelete die was niet aardig, ik heb besloten dat je het goed bedoelde en dat was een goed besluit.Mirthe_s schreef:Ziet er goed uit!En ik bedoelde het grappig, ookal lees ik het nu ook niet zelf zo terug
All changes;
have their melancholy;
Anatole France
have their melancholy;
Anatole France
-
Nuraya
Ik vind je echt uniek en super mooi. Je ogen, ze komen zo mooi uit.Ylse schreef:Ik heb de foto gevonden. Dat is trouwens een foto van voor deel 2 van mijn FFS. Je zou me ook terug kunnen vinden op facebook bij de Human Library. Ik ben een postermeisje voor deze club en er zijn posters van mij gebruikt voor Rotterdam en Apeldoorn. Welliccht dat Groningen ook nog wat posters heeft en straks voor Nijmegen zullen ze de poster ook weer gebruiken.Nuraya schreef:Jaa, alleen weet ik even niet meer waar precies, volgensmij in het topic "je foto". Denk ik hoor, weet het niet zeker of hij daarin staat..Ylse schreef:
Dank je, maar heb ik hier ergens mijn postop ffs foto geplaatst? Dat kan ik mij niet meer herinneren. Ik vind foto's plaatsen hier zo'n gedoe.
-
Ylse
Dank jeNuraya schreef:Ik vind je echt uniek en super mooi. Je ogen, ze komen zo mooi uit.Ylse schreef:Ik heb de foto gevonden. Dat is trouwens een foto van voor deel 2 van mijn FFS. Je zou me ook terug kunnen vinden op facebook bij de Human Library. Ik ben een postermeisje voor deze club en er zijn posters van mij gebruikt voor Rotterdam en Apeldoorn. Welliccht dat Groningen ook nog wat posters heeft en straks voor Nijmegen zullen ze de poster ook weer gebruiken.Nuraya schreef:
Jaa, alleen weet ik even niet meer waar precies, volgensmij in het topic "je foto". Denk ik hoor, weet het niet zeker of hij daarin staat..
All changes;
have their melancholy;
Anatole France
have their melancholy;
Anatole France
-
Josephine
Beste Mensen
Ik ga donderdag 15 juni voor de laatste operatie namelijk mijn jukbeenderen worden dan gepropotioneerd.
Het overige is in twee operaties gedaan ik ben echt tevreden en heb eigelijk nergens last van .
Bij mij is dus het volgende gebeurt
Ooglidcorrectie boven en onder
Wenkbrauwlift
Haargrens
Neushoek
Kinversmalling
Neklift
Facelift
Jukbeenderen
Ik ga donderdag 15 juni voor de laatste operatie namelijk mijn jukbeenderen worden dan gepropotioneerd.
Het overige is in twee operaties gedaan ik ben echt tevreden en heb eigelijk nergens last van .
Wenkbrauwlift
Haargrens
Neushoek
Kinversmalling
Neklift
Facelift
Jukbeenderen
-
Anon20180311
Hoi Josephine,Josephine schreef:Beste Mensen
Wenkbrauwlift
Haargrens
Neushoek
Kinversmalling
Neklift
Facelift
Jukbeenderen
Je bent nauwelijks nog herkenbaar ( nieuwe avatar).
Ken jij nu, eveneens een borstvergroting of zijn deze puur hormonaal ?
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
-
Josephine
Ha Nick lang geleden
Maar de borsten zijn puur hormonaal
Maar de borsten zijn puur hormonaal