Roken operatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
J1nny

Re: Roken operatie

Bericht door J1nny »

Overigens, als je op een bed in de huiskamer ligt en iemand steekt een stok op in die huiskamer, dan kan je niet zomaar ff een paar stappen de andere kant op gaan.

Na mijn medisch verhaal heeft niemand in mijn omgeving gerookt en inmiddels heeft bijna iedereen het roken aan de wilgen gehangen....
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Citizen Erased schreef:
Nick schreef:
Citizen Erased schreef:Meeroken zal op z'n slechtst schadelijk zijn en op z'n best niet bevorderlijk. Een brandend stokkie in je mond steken vind ik sowieso een raar en buitengewoon smerig tafereel. Verslaving moet je nooit normaliseren, ook in mijn achtertuin kun je het derhalve vergeten.

Als je nog thuis woont is dat inderdaad best lastig, je zou ze wat literatuur aan kunnen reiken.. maar als ze daar vatbaar voor waren geweest hadden ze in de eerste plaats niet gerookt.
Was het maar zo simpel.

Dan was niemand te zwaar, rookte niemand, dronk niemand, zat niemand aan de drugs, enz,.............
Principes hebben is verre van simpel.
Principes en feiten, is iets totaal verschillend .

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Citizen Erased

Bericht door Citizen Erased »

Als je bepaalde principes hebt (die voortkomen uit zelfrespect en werelds besef) is het vrij simpel niet te roken en te drinken etc.
Is dat gemakkelijk? Nee. Maar we raken nu weer in een semantisch niemandsland.
Amy

Bericht door Amy »

Nick schreef:...
Je bent geen alcoholist door naast een een alcoholist te staan.
...
Dat lijkt me wel een mooi gezicht als dat wel zo zou zijn, dan moet die alcoholist best een enorme knoeikont zijn. :P
iemand-

Bericht door iemand- »

Nick schreef:
iemand- schreef:Meeroken is bijna net zo slecht als zelf roken. Ik zou na/voor de operatie niet in ruimtes verblijven waar veel wordt gerookt, ook niet als ze het enkel niet doen als jij er bent, want die rook blijft alsnog eerst 3-4 dagen hangen.
Onzin, roken is iets totaal anders dan eventueel, nu en dan eens "mee" roken. Dan kom je beter ook niet meer buiten " smog, fijn stof" in stad wonen is meestal veel erger dan met mate roken ( laat staan mee roken). Roken, zelf is idd niet aan te raden.

Ps. maak ook van een scheet, geen donderslag. Je tepels of piemel zal niet afsterven omdat je bij iemand zat die een sigaretje opstak :fpalm: .

Grtz Nick ;)
Langere tijd in een ruimte zitten waar al jaren achtereen wordt gerookt lijkt me niet goed. Op het moment dat je meerookt is het net zo slecht als zelf een sigaret oproken.
Anon20180311

Hoi iemand,

Idd, maar iemand die rookt met "verstand", rookt buiten uit respect voor de mede mens.
Meeroken in een gesloten kleine ruimte, is idd ongezond.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Amy

Bericht door Amy »

Nick schreef:Hoi iemand,

Idd, maar iemand die rookt met "verstand", rookt buiten uit respect voor de mede mens.

Grtz Nick ;)
Haha roken met verstand, die is goed. :P
Anon20180311

Amy schreef:

Grtz Nick ;)
Idd je hebt rokers zonder "verstand" en met "verstand". Die met "verstand" doen dat buiten uit respect voor de mede mens. Ieder mens is vrij, roken of niet. Maar verplicht niemand tot ongewenst meeroken, zonder "verstand". Mijn buurman rookt, cannabis op voorschrift als medicijn. Met verstand, buiten.

Grtz Nick ;)
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Nick schreef:
Amy schreef:

Grtz Nick ;)
Idd je hebt rokers zonder "verstand" en met "verstand". Die met "verstand" doen dat buiten uit respect voor de mede mens. Ieder mens is vrij, roken of niet. Maar verplicht niemand tot ongewenst meeroken. Mijn buurman rookt, cannabis op voorschrift als medicijn. Met verstand, buiten.

Grtz Nick ;)
Ik rook nog maar ik steek ook niet zomaar een peuk op in het wilde weg.
Wat Nick bedoelt zijn rokers die rekening houden met hun omgeving en niet die aso rokers die overal en nergens moeten en zullen roken.
Roken heeft niets met verstand op zich te maken, zou betekenen dat de mensen welke bij mij werken met een verstandelijke beperking allemaal aan de sigaret zitten en dat is vaak niet zo.
wiggeltje

Bericht door wiggeltje »

Misschien een beetje of-topic, maar geld dit voor alle soorten rook? ..gewoon even een interessevraagje :)

*Wierook, *kampvuur, *rook van het eten bakken, *een bbq, *smok (zoals Eindhoven, Amsterdam).