Roken operatie

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Citizen Erased

Re: Roken operatie

Bericht door Citizen Erased »

Nick schreef:Ieder mens is vrij, roken of niet. Maar verplicht niemand tot ongewenst meeroken, zonder "verstand".
Ieder mens gelukkig wel, met die verplichting tot ongewenst meeroken en het verstand valt het wat tegen..

Afbeelding
Many sources report, “Inside laboratories built by the tobacco industry, or in contract laboratories, beagle puppies are attached to gas mask-like devices and forced to breathe in cigarette smoke for hours on end.” Many accounts say this is for “upwards of ten hours a day” for tens of thousands of dogs in research labs all over the world. “After enduring months, if not years, of this torture, the poor, helpless dogs are killed so their lungs and other organs can be examined to study the impact the smoke had on them.”

Afbeelding
“Pregnant Rhesus monkeys in these laboratories are forced to breathe in cigarette smoke during the duration of their pregnancy and, shortly before giving birth, the mother and her unborn child will be killed so her body may be dissected and her baby removed to observe the side effects of smoking on pregnancy and fetal development.”

Dit mag wel eens gezegd worden. Je bespoedigd niet alleen je eigen dood met het sponsoren van de tabaksindustrie. Hoog tijd dat er een einde komt aan deze ziekelijke hobby.
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

wiggeltje schreef:Misschien een beetje of-topic, maar geld dit voor alle soorten rook? ..gewoon even een interessevraagje :)

*Wierook, *kampvuur, *rook van het eten bakken, *een bbq, *smok (zoals Eindhoven, Amsterdam).
Ik vond wierook erg moeizaam om er een haal van te nemen :lol: waarom doen ze dat ook op zo'n dun stokkie :)
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

Citizen Erased schreef:verhaal met foto's van zielige beestjes
Ik wist dat het geen lieverdjes zijn, maar daar had ik nog nooit van gehoord. Bron? Ik wil er graag meer over le z/r en. Dank.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Citizen Erased schreef:
Nick schreef:Ieder mens is vrij, roken of niet. Maar verplicht niemand tot ongewenst meeroken, zonder "verstand".
Ieder mens gelukkig wel, met die verplichting tot ongewenst meeroken en het verstand valt het wat tegen..

Afbeelding
Many sources report, “Inside laboratories built by the tobacco industry, or in contract laboratories, beagle puppies are attached to gas mask-like devices and forced to breathe in cigarette smoke for hours on end.” Many accounts say this is for “upwards of ten hours a day” for tens of thousands of dogs in research labs all over the world. “After enduring months, if not years, of this torture, the poor, helpless dogs are killed so their lungs and other organs can be examined to study the impact the smoke had on them.”

Afbeelding
“Pregnant Rhesus monkeys in these laboratories are forced to breathe in cigarette smoke during the duration of their pregnancy and, shortly before giving birth, the mother and her unborn child will be killed so her body may be dissected and her baby removed to observe the side effects of smoking on pregnancy and fetal development.”

Dit mag wel eens gezegd worden. Je bespoedigd niet alleen je eigen dood met het sponsoren van de tabaksindustrie. Hoog tijd dat er een einde komt aan deze ziekelijke hobby.
:shock: :o :( :cry: :evil: :fpalm: Zielig, zonder "verstand" puur zinloos verplicht dieren leed, onderzoeken der meeroken of roken kan je gewoon op mensen doen ( indien gewenst). Hier word ik enorm kwaad om. Verplicht zinloos dieren leed :cry: :twisted:

Geen enkele roker ( met "verstand"), plaats een trechter op zijn zoon of dochters mond en blaas er zijn of haar, afgedankte rook in.

Grtz Nick :doh:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311

Een onderzoek der roken of meeroken, moet je doen bij mensen, zoals bij o.a. mijn moeder.
Een herberg kennen, drie generatie lang. Mijn moeder werd 82j, Haar moeder 84 j en haar vader 92j. Dat is studie onderzoek der meeroken of zelf roken. Maar daar is niets van te vinden ! Vreemd ? En toch, werd meest gerookt of meegerookt in de herbergen van toen :fpalm: .

Dat meeroken niet gezond is, volkomen eens, maar maak van een scheet geen donderslag, zeker niet met dergelijke zielige, zinloze dieren leed :cry: :twisted: onderzoeken.

Grtz Nick ( ps. wierook en luchtverfrissers zijn veel ongezonder, ook de rook van de BBQ en hout, steenkool, of mazout kachel, laat staan de enorme uitlaat gassen der verkeer).

Niet dat ik het goed keur, maar nogmaals, een roker met " verstand" die mss wel wil stoppen maar er niet ( of nog niet) in slaagt, rookt met " verstand" Buiten.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Goed Nick , blijf dan lekker meeroken en adem een andermans afvalproduct qua rook in . Toegegeven het is over een leuk filter gegaan , longen , maar er zit nog genoeg rotzooi in . Bovendien vind ik het nog vreselijk stinken ook

Ik bedank ervoor

Ruimtes waarin gerookt wordt zijn bijna niet meer schoon te krijgen . Ze zijn bruin van de teer en nicotine aanslag

Maar als ik mijn afvalproduct van een biertje of een wijntje veens over anderen verspreidt ? Moet degene dan ook maar een andere kant opgaan of is dat wel asociaal ?
Dit is overigens niet serieus bedoeld maar het geeft te denken
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20180311

Renée schreef:Goed Nick , blijf dan lekker meeroken en adem een andermans afvalproduct qua rook in . Toegegeven het is over een leuk filter gegaan , longen , maar er zit nog genoeg rotzooi in . Bovendien vind ik het nog vreselijk stinken ook

Ik bedank ervoor

Ruimtes waarin gerookt wordt zijn bijna niet meer schoon te krijgen . Ze zijn bruin van de teer en nicotine aanslag

Maar als ik mijn afvalproduct van een biertje of een wijntje veens over anderen verspreidt ? Moet degene dan ook maar een andere kant opgaan of is dat wel asociaal ?
Dit is overigens niet serieus bedoeld maar het geeft te denken
Hoi Renée,

Ga er dan niet in, maar iemands vrijheid zomaar af nemen. Waar zijn we dan in godsnaam mee bezig ? Straks ook geen biertje meer, geen cola ( suiker, overgewicht, suikerziekte), geen BBQ, geen hout verbranden, niet meer met de wagen rijden, enz,...... Er zal altijd wel een groep zijn om aan te vallen.

Grtz Nick :fpalm:
Anon20180311

Als je echt van iemand houd, ga je dan zij of hij aan de deur zetten voor zijn of haar sigaretje :fpalm:

Of zij of hij aanraden en eventueel ondersteunen tot stoppen ( helpen stoppen) met roken, dat is liefde voor de geliefde medemens.

Grtz Nick :hug2:
Anon20210626

Bericht door Anon20210626 »

Nick , als jij geen bezwaar tegen iemands sigarettenrook hebt , soit. Maar accepteer ook dat een ander die rook niet wil inademen

Het ' roken moet maar kunnen ' idee is heel erg achterhaald .
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
iemand-

Bericht door iemand- »

Die foto's zijn weerzinwekkend. Waarom zoiets op dieren?! :(

Ben nu zelf 8 dagen gestopt, vooral omdat ik al 17-18 jaar van mijn leven heb meegerookt met een kettingrokende moeder. Nu ik zelf gestopt ben denk ik echt...hoe halen ouders zoiets in hun hoofd?