Lisa1973 schreef:Ik ben zelf vandaag begonnen onder begeleiding van de huisarts met Champix om te stoppen met roken.
Na vele verwoede pogingen zelf ben ik deze stap maar gaan zetten, maar mijn ouders het kwalijk nemen dat zij in mijn omgeving hebben gerookt???
Nee in die tijd was het normaal, sterker nog op verjaardagen stonden er sigaretten in een glaasje.
Maar zal echt niet tegen rokers gaan lopen jammeren zoals veel ex rokers vaak gaan doen als ze iemand een sigaret zien op steken..weet zelf wat een moeilijke verslaving het is..
Hoi Lisa,
Idd, in onze tijd, maar nu weten ze stilaan wel beter. Ik neem mijn ouders ook niets kwalijk, daar waren ze te liefdevol voor. En idd de sigaretten en asbak stonden gewoon op de tafel, ook bij ons thuis ( en zeker in de herberg, sigaretten volop te koop achter de toog, bijna alle merken).
En als ex-roker, weet ik maar al te goed hoe moeilijk het stoppen is, na die vele jaren . Ik rook nu zo'n 5j niet meer, ook jij komt er wel. Blijven proberen, niet opgeven meid. Alvast een dikke

.
Grtz Nick

Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick

.