de enige 2 redenen waarom ik wil weten of cheyenna intersekse conditie heeft, zijn: 1.cheyenna wil het zelf weten.Nick schreef:Hoi mamakarin,
Wat lijk je toch op mijn moeder. Ik ken eveneens een vorm van ASS ( autisme, en idd niet alle mensen met ASS, hebben een laag IQ of EQ, integendeel zelfs. Mezelf inclusief, kom alleen niet steeds goed uit mijn woorden of gevoelens uiting). Maar dat wist je al. Wat die eventuele interseks conditie betreft : Kan ik je alleen aanraden niets te doen, voor cheyenna zelf kan uitmaken wie of wat ze is. De onderzoeken daarvoor zijn, trouwens geen kattenpis. Laat cheyenna, zelf ontdekken wie ze is. De rest komt eventueel later wel. Je bent een lieve, begripvolle moeder en dat zal cheyenna, nooit vergeten ( net als ik, mijn moeder niet). Wat er later ook uit de bus mag komen ( trans-gender of interseks of niet). Cheyenna, is verder een gezond kind, niet perfect, maar dat is niemand.
Grtz Nick ( eventueel, sorry, als ik ergens iets fout las of begreep).
2.als er teelballen in haar buik zitten, blijken dat vaak tumoren te worden, en dat kan gevaarlijk zijn.
ze zou hiervoor alleen een echo krijgen, en een bloedonderzoek om de hormonen te checken. aan cheyenna's eq mankeert ook helemaal niets. van al mijn kinderen is zij het gevoeligste, en heldervoelend. ze voelt het als iemand pijn heeft, net als ik.