Hoe kom ik bij het VUmc? Help...

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Hoe kom ik bij het VUmc? Help...

Bericht door Paul »

@Zef: psychisch stabiel worden, want dat ben ik momenteel helemaal niet. Combi van burn out en depressie, zeg maar. En heel onzeker, dus daar moet ik ook aan werken.
Hopelijk is in de tijd dat er überhaupt wat zou kunnen gebeuren op medisch vlak (weet nog niet hoe en wat en of ik daar voor ga), dat deel in ieder geval verbeterd.
Gebruikersavatar
Zef
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2012, 21:33
Gender: Transgender

Re: Hoe kom ik bij het VUmc? Help...

Bericht door Zef »

Ik snap het Paul! Heb je ook een gewone psycholoog? Anders zou je daar alvast mee kunnen beginnen?
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Hoe kom ik bij het VUmc? Help...

Bericht door Paul »

Hey Zef,
jazeker, ik loop al heel lang bij een psycholoog, heb ook mijn heil gezocht bij spirituele genezers, mindfullness, en nu ben ik aangemeld voor groepsgesprekken van Transvisie. Ik zit dus niet stil!
Hopelijk gaan de dingen eindelijk veranderen nu ik langzaamaan ga accepteren dat ik transgender ben. Ik ben eindelijk op de goede weg :)
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1198
Lid geworden op: 25 jul 2012, 19:42
Gender: Man
Locatie: Zuid Holland

Re: Hoe kom ik bij het VUmc? Help...

Bericht door Paul »

En eigenlijk is dit allemaal wel offtopic, Zef! :P
Je kunt me ook een persoonlijk bericht sturen hoor :)
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: Hoe kom ik bij het VUmc? Help...

Bericht door Alexandra »

Ben wel benieuwd hoe jullie eigenlijk lopen als je met de trein komt :)

Ik loop altijd zo:

Afbeelding
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: Hoe kom ik bij het VUmc? Help...

Bericht door Arike »

Die zeldzame keer dat ik per trein richting VU ging, liep ik idd ook via het eind van het perron en over het parkeerterrein
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: Hoe kom ik bij het VUmc? Help...

Bericht door Raisa »

Meestal kom ik op de fiets. De keren dat ik per spoor in die buurt kom, ben ik of met de museumtram (helaas alleen in het weekend) of met Lijn 51, een tram die heel toevallig ter hoogte van de VU transformeert tot metro of andersom ;)
Gebruikersavatar
veronick
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 mar 2012, 19:41
Gender: Trans MtF
Locatie: aan de grens met maastricht ( belgie dus )

Re: Hoe kom ik bij het VUmc? Help...

Bericht door veronick »

hallo mark
ik weet het via belgie veel rapper gaat , ik kan je het nr geven van een psychiater van hasselt die verbonden is met het genderteam van gent , ik ben ook bij hem en ik ben pas van in februari bij hem aan het gaan en waarschijnlijk krijg ik groen licht om eind van het jaar begin volgend jaar met de hormonen moge te beginnen via een dokter in genk , enkel de operatie moet ik dan in gent laten doen . laat ma iets weten of je zijn gevens wilt hebben .
ps er woont ook een transgender vriendin van mij in roermond .

liefs veronick
Gebruikersavatar
Laurens2
Berichten: 345
Lid geworden op: 19 apr 2012, 23:03
Gender: Trans FtM
Locatie: Echt

Re: Hoe kom ik bij het VUmc? Help...

Bericht door Laurens2 »

Hoi Veronick,
Ik vind het heel aardig dat je mij deze informatie (wilt) geven maar eigenlijk ben ik liever in Amsterdam. Ik vond dat ik daar erg fijn geholpen werd en in die anderhalf jaar heb ik genoeg om aan te werken en hopelijk ook genoeg afleiding. In die tijd kan ik ook mezelf wat beter ontdekken (is dit wat ik echt wil?).
Leuk dat er een transgender vrouw in Roermond woont. Ik ken zelf helemaal geen transgenders in het echte leven, alleen via deze site.
Gr Mark
Gebruikersavatar
veronick
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 mar 2012, 19:41
Gender: Trans MtF
Locatie: aan de grens met maastricht ( belgie dus )

Re: Hoe kom ik bij het VUmc? Help...

Bericht door veronick »

in hasselt is ook iedere 2 de vrijdag van de maand een transgendergroep die samen komt dan . anders gewoon heet die groep staat ook op facebook , kan je via die facebook je aanmelden . ben je ook welkom ga ik ook maandelijks naar toe .
ik woon ook niet te ver van roermond .