Hey hey,
heeft er iemand ervaring met deze kussens? Ik had er ééntje via de gynecoloog moeten regelen, alleen daar was ik wat te laat mee (beter gezegd: ze kon pas in september).
Toen heb ik maar even gekeken bij de winkels waar je dat dan haalt, van die apotheken speciaal voor medische hulpmiddelen. Nou dat was dus een fijne verrassing: zo'n kussentje kost daar 60 euro!
Dus toen dacht ik... Amazon! Die hebben namelijk ook kussentjes, en dat kan dan direct veel goedkoper. Bijvoorbeeld deze: https://www.amazon.de/dp/B00Y456BLY?psc=1
Heeft iemand ervaring met zulke cheapo opblaaskussens?
Donutkussens via Amazon
-
LiliFee
-
Alice
Re: Donutkussens via Amazon
Die kussen is inderdaad een 'must have' .
Lijkt mij wel een goed ding. Soms worden van die opblaas zwemringen gebruikt en die overleven het ook. De prijs is redelijk en als je nog een cadeaubon, kleinigheidje bijkoopt tot € 29,- is het verzendkosten vrij.
Deze is ook te koop, viewtopic.php?f=37&t=4747
Lijkt mij wel een goed ding. Soms worden van die opblaas zwemringen gebruikt en die overleven het ook. De prijs is redelijk en als je nog een cadeaubon, kleinigheidje bijkoopt tot € 29,- is het verzendkosten vrij.
Deze is ook te koop, viewtopic.php?f=37&t=4747
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
-
LiliFee
Dank je voor de tip... die van Ylse wordt me alleen wat te duur, dan moet het kussentje namelijk wel naar Duitsland opgestuurd worden, en dan zit ik al op 45 eur. Dan is amazon met 20 incl verzendkosten de helft minder. Toch bedankt!
-
Jannet V
In Nederland kun je ze gewoon lenen bij de thuiszorg. (vroeger Groene Kruis)
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Ylse
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik weet zo even niet wat de verzendkosten naar Duitsland zijn, maar ik heb in die advertentie aangegeven dat ik er 35 euro voor betaald heb. Als je een goed bod doet wil ik daar gerust over na denken.LiliFee schreef:Dank je voor de tip... die van Ylse wordt me alleen wat te duur, dan moet het kussentje namelijk wel naar Duitsland opgestuurd worden, en dan zit ik al op 45 eur. Dan is amazon met 20 incl verzendkosten de helft minder. Toch bedankt!
Kortom die 35 euro was mijn inkoopprijs, ik heb het kussen een maand of 2 gebruikt. Hij mag dus voor minder weg.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Anatole France
-
Anon20190122
Met een kruiwagen binnenband ben je voor 2 euro klaar en is de hardheid traploos instelbaar wel oppassen waar je het ventiel laat!
-
Jeste
- Voornaamwoorden: Zij / haar, die / diens
Via iemand die ik ken hoorde ik van een kussen in een U-vorm. vitility.com/products/mobility/sitting-aids.
Hoewel het niet het voordehandliggendst lijkt, schijnt het dan wel het best te zijn om te gebruiken met de opening naar de achterkant toe.
Hoewel het niet het voordehandliggendst lijkt, schijnt het dan wel het best te zijn om te gebruiken met de opening naar de achterkant toe.
"Gendercreatief" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendercreatief" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
Anon20190501
ROFLMAO!tanisha schreef:Met een kruiwagen binnenband ben je voor 2 euro klaar en is de hardheid traploos instelbaar wel oppassen waar je het ventiel laat!
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Hmmm, heb ik nog niemand zien doen, en zelf ook nooit gedaan. De kussenuiteinden bij de opening hebben de neiging om wat eerder plat te worden. Je krijgt, als je 'm andersom gebruikt, dus een soort wig die dan voornamelijk onder de benen steunt, en dan gaat knellen.Jeste schreef:Via iemand die ik ken hoorde ik van een kussen in een U-vorm. vitility.com/products/mobility/sitting-aids.
Op de voorbeeldfoto op de site wordt-ie ook niet met de opening naar achteren gebruikt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
Amy
Ja grappig maar ook geniaal.Sigrid schreef:ROFLMAO!tanisha schreef:Met een kruiwagen binnenband ben je voor 2 euro klaar en is de hardheid traploos instelbaar wel oppassen waar je het ventiel laat!