Het begin van: Testosteron

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Jer158

Re: Het begin van: Testosteron

Bericht door Jer158 »

Verder hangt de snelheid van de veranderingen af van je genen. Dat is dus een kwestie van pech of geluk hebben of wrsch iets daar tussenin

@ Nick: Ik heb foto's en videos gezien van gasten waarbij echt al significante veranderingen in het gezicht waren te zien. Ik zeg niet dat dat de norm is (want dat is het zeker niet, ik noem het immers als illustratie van goe zeer het uiteen kan lopen) maar als jij zo overtuigd ben van je eigen opvatting heb ik weinig trek om met je in gesprek te gaan. Goedenavond
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Jer158 schreef:Verder hangt de snelheid van de veranderingen af van je genen. Dat is dus een kwestie van pech of geluk hebben of wrsch iets daar tussenin

@ Nick: Ik heb foto's en videos gezien van gasten waarbij echt al significante veranderingen in het gezicht waren te zien. Ik zeg niet dat dat de norm is (want dat is het zeker niet, ik noem het immers als illustratie van goe zeer het uiteen kan lopen) maar als jij zo overtuigd ben van je eigen opvatting heb ik weinig trek om met je in gesprek te gaan. Goedenavond
Goede avond Jer,

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Jer158

Bericht door Jer158 »

@ Nick: Waarom zou ik zoiets verzinnen? Ken jij alle trans mannen? Als jij iets of iemand niet kent, betekent het nog niet dat het niet bestaat.
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Jer158 schreef:@ Nick: Waarom zou ik zoiets verzinnen? Ken jij alle trans mannen? Als jij iets of iemand niet kent, betekent het nog niet dat het niet bestaat.
Hoi Jer,

Nee, niet alle trans-mannen, maar veel na meer dan 25j als trans-man te leven. Zowel persoonlijk, als via andere forums. En ik zeg of schreef niet dat je dit verzon. Vroeg alleen, lees je deze onzin ? of ken je die, bijzondere lotgenoten persoonlijk ?

En idd ik besta ook, maar bepaalde mensen geloven me ook niet ( der XXY). Maar bewijzen dat ik besta, moet ik niet, ik schrijf hier gewoon.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
JH_

Bericht door JH_ »

Jer158 schreef:Dat lijkt me heel frustrerend, JH! Ik zie in trans groepen dat het heel sterk uiteen kan lopen. (Van een compleet ander gezicht in een maand tot nog nauwelijks veranderingen na een jaar...)

Het belangrijkste is dat je testowaarden goed zijn, en op termijn dat je oestrogeen laag is. Als die waarden goed zijn zul je veranderingen moeten zien ongeacht de methode van toediening. Hopelijk zal het bij jou wat sneller gaan als je waardes goed zijn.

Bij mij is tot nu toe de menstruatie juist wat minder fijn. Het kwam nu veel eerder en bleef/blijft nog steedd een beetje doorzeuren
Ik hoop ook dat mijn waarden nu goed blijven.

Dat is vervelend ja. Maar jij bent ook nog maar 3 weken aan de testo. Bij de meesten stopt de menstruatie tussen de 2 en 6 maanden. Bij mij was het ook pas na de 2 maanden.

Ik vind het vumc wel wat verwarrend. De ene arts zegt dat ze bijna nooit de eerste keer al na 6 weken een spuit zetten. En de ander zegt dat ze het raar vond dat ik de eerste keer niet al na 6 weken de volgende spuit had gekregen.