Wat is je laatste aankoop?
-
Ender
- Transgender
-
Anon20180311
Re: Wat is je laatste aankoop?
Hoi Dieuwertje,Dieuwertje schreef:Gruwel, maar misschien iets voor FtM LOL https://www.belovedshirts.com/products/ ... e-swimsuit
Wat is dit ? Een mislukt gevelde aapjes pakje
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Nate_0
Ik zou liever ook niet naakt gaan zwemmen... Dan maar gewoon helemaal niet, haha.
Maar goed, deze link bevat foto's van hoe het pak er uit ziet als je het aan doet : https://m.9gag.com/gag/a3q92x1?ref=mfsidebar
Maar goed, deze link bevat foto's van hoe het pak er uit ziet als je het aan doet : https://m.9gag.com/gag/a3q92x1?ref=mfsidebar
meerdere zakken met zaagsel
-
Dieuwertje
Hoe dan ook, vind het zelf meer in de categorie minder geslaagde carnavals en feestkleding vallen.
-
wiggeltje
wauw sexy, hier ga ik serieus in zwemmen deze zomer
...eeehmmm 
-
Dieuwertje
Fotoooooo's 
-
henriette
Vandaag bij de Hema nagellak en mascara gekocht. Was nogal een gebeurtenis. Het was er eigenlijk heel rustig, door het warme weer, maar dat veranderde al snel. Bij het verplaatsen van mijn aankoopjes naar mijn boodschappentas viel een flacon op de grond: kapot, overal nagellak. Consternatie alom, dames van het personeel die kwamen helpen met opruimen, en me adviezen gaven (aceton) vanwege de spetters die op mijn broek en schoenen waren terechtgekomen. Ik vond het zo heerlijk, dat ik dit allemaal in alle rust kon meemaken, en dat niemand raar deed. Deed me waanzinnig goed.
Ging ik daarna bij Kruidvat make-upvlekkenverwijderaar kopen, met nog effe snel een goedkoop Japans dameshorloge erbij (je moet toch ergens beginnen), keek me de caissiere met zoveel warmte in de blik aan. Nog mooier.
Ging ik daarna bij Kruidvat make-upvlekkenverwijderaar kopen, met nog effe snel een goedkoop Japans dameshorloge erbij (je moet toch ergens beginnen), keek me de caissiere met zoveel warmte in de blik aan. Nog mooier.
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik heb vandaag met 30% korting nog een laatste broek erbij gekocht, moet ergens een stapeltje damesbroeken hebben liggen maar kan deze nergens terugvinden hihi
En met slechtst 2 broeken door de weeks te doen is wat weinig.
Vond vooral de azuur/zee blauwe kleur ervan erg mooi..gisteren al verliefd op geworden en gelukkig vanwege het warme weer vandaag kunnen ophalen.
Bij heel veel winkels is kleding nu erg voordelig omdat het nogal warm is laatste dagen.
Dus als je goedkoop wilt shoppen is dit een mooie kans voor weinig leuke dingen te scoren.
En met slechtst 2 broeken door de weeks te doen is wat weinig.
Vond vooral de azuur/zee blauwe kleur ervan erg mooi..gisteren al verliefd op geworden en gelukkig vanwege het warme weer vandaag kunnen ophalen.
Bij heel veel winkels is kleding nu erg voordelig omdat het nogal warm is laatste dagen.
Dus als je goedkoop wilt shoppen is dit een mooie kans voor weinig leuke dingen te scoren.
-
Anon20230219
- Voornaamwoorden: zij/haar
Hier mijn laatste aankoop:
Een paar mooie dames schoenen:
Hier in de doos:

Hier sta ik er op, 9 cm is hoger dan ik dacht hihihi..

Zijaanzicht schoen.

Nog een ander zij aanzicht schoen:

Hier in de doos:

Zijaanzicht schoen.

-
Anon20180311
Hoi Lisa,Lisa1973 schreef:Hier mijn laatste aankoop:
Hier in de doos:
Zijaanzicht schoen.
Mooie schoentjes op een mooie
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.