T-Bikers hier aanwezig ? :)

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Dieuwertje »

tanisha schreef:
Amy schreef:Dat mag hier helemaal niet helaas. :( Heb je altijd van die spelbrekers die ook nog de politie bellen als je dat wel doet.
Dat was vroeger nu is het spel anders nu zeg je tegen de politie meneer: ik vindt jou leuk gaan we samen uit? :P
Ja leuk Tanisha, al eens geprobeerd :-)
Maar het is natuurlijk ook zo dat we met 17 miljoen inwoners zitten op een verdomt klein stukje grond. En dan is het soms wel fijn als er bepaalde dingen niet mogen. Alternatief is om bijvoorbeeld het voorbeeld van Sigrid te volgen. Ruimte zat daar in Zweden (hoewel daar ook plekken zijn waar veel mensen bij elkaar wonen). Of Zuid Afrika, ook streken met heel veel ruimte en ruige paden. En als je het ver weg wonen van familie en vrienden niet erg vind is er vaak nog maar een klein probleem om op te lossen: Werk en dus geld :-( .
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190122 »

Dieuwertje schreef:
tanisha schreef:
Amy schreef:Dat mag hier helemaal niet helaas. :( Heb je altijd van die spelbrekers die ook nog de politie bellen als je dat wel doet.
Dat was vroeger nu is het spel anders nu zeg je tegen de politie meneer: ik vindt jou leuk gaan we samen uit? :P
Ja leuk Tanisha, al eens geprobeerd :-) .
Jawel dan hebben de meeste zoiets van laat maar of ze sturen een vrouwelijke agent naar je toe maar dan probeer ik het ijskoud weer ik heb er een sport van gemaakt om onder boetes uit te komen door het domme vrouwtje uit te hangen en 9 van de 10 keer werkt het ook nog!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20180311 »

tanisha schreef:
Dieuwertje schreef:
tanisha schreef: Dat was vroeger nu is het spel anders nu zeg je tegen de politie meneer: ik vindt jou leuk gaan we samen uit? :P
Ja leuk Tanisha, al eens geprobeerd :-) .
Jawel dan hebben de meeste zoiets van laat maar of ze sturen een vrouwelijke agent naar je toe maar dan probeer ik het ijskoud weer ik heb er een sport van gemaakt om onder boetes uit te komen door het domme vrouwtje uit te hangen en 9 van de 10 keer werkt het ook nog!
Hoi tanisha,

De domme uithangen helpt, of werkt altijd ( ook als man). Ik wist het niet, nam gewoon snel mijn :auto-dirtbike:, daar er wat verderop een X-aantal paarden ( onze paarden) serieus werden opgeschrikt door een laag vliegende helikopter.

Grtz Nick :shhh:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190122 »

Een vriend van mij heeft wel eens tegen een motor agent gezegd je hebt je roeping gemist je had ook op een varken kunnen rijden wat hem steevast een dikke prent opleverde!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20180311 »

tanisha schreef:Een vriend van mij heeft wel eens tegen een motor agent gezegd je hebt je roeping gemist je had ook op een varken kunnen rijden wat hem steevast een dikke prent opleverde!
Hihi, tanisha,

Was ik die motor agent in kwestie, dan had hij niet een boete maar twee ( smaad aan,...) en mss. wel drie of vier gekregen.

Grtz Nick ;) ( wilde flik worden, maar was in mijn "jonge" tijd te klein, als :shock: " vrouw").
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190122 »

Haha takt behoort nu eenmaal niet tot een van zijn eigenschappen.

En trouwens hier in Friesland is bijna iedereen nogal recht voor z'n raap
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190501 »

tanisha schreef:9 van de 10 keer werkt het ook nog!
Die ene keer niet, was dat in Zweden? :twisted:
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anon20190122 »

Ja deels de motor agent was nogal slecht in hoofdrekenen hij kon niet zien met de voertuig papieren en cmr's dat ik 10 ton overbeladen was! :teasing-neener:

Ik kreeg wel eentje voor snelheid en het niet kunnen tonen van een eurovignet ( mochten we niet van de baas kopen vond hij te duur :roll: )

De man was schijnbaar ook nog al slecht in spelling want ondanks mijn Deense achternaam kloppen zowel mijn voor en achternaam niet op de boetes die ik thuis kreeg. :wship:
Anne V
Berichten: 368
Lid geworden op: 21 mei 2016, 00:01
Gender: Transgender

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Anne V »

Sigrid schreef: 07 mei 2017, 22:20 Nu het eindelijk warmer wordt, neem ik me voor om na enkele motorluwe jaren weer meer te gaan motorrijden.

Ben benieuwd of er op het forum nog meer motorrijd(st)ers zijn.

Zelf rijd ik een Suzuki Bandit 1200 en binnenkort hopelijk ook een BMW R45, een oudje uit '79. Maar die laatste moet nog gekeurd worden. En da's hier geen lachertje...
Om terug te komen op de vraag.
Een Triumph Tiger 1050. Een uit 2007 toen het model net was geïntroduceerd.
Tanja
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: T-Bikers hier aanwezig ? :)

Bericht door Tanja »

Ohhhh, wat praten jullie slecht over de motoragent hihi
By the way.... ik had een K1600 met fluoriserende kleurtjes :hug:
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm:
Plaats reactie