Hoi allemaal,
Ik heb net de uitslag van mijn eerste bloedtest op T binnen. Eigenlijk heel netjes. Ruim binnen de mannelijke range, en zeker voor mijn leeftijd eigenlijk perfect. Wel een beetje aan de hoge kant van de streefwaarden voor trans mannen in het land waar ik woon. Vandaar dat ik benieuwd ben wat de endo's in NL als streefwaarden aanhouden voor trans mannen. Weet iemand dat toevallig?
Gebruik gel, btw.
Referentiewaarden testo in NL
-
Jer158
Referentiewaarden testo in NL
Hung her from the branches of a mango tree
-
Milan070
Re: Referentiewaarden testo in NL
Hi Jer,
Wat fijn dat de waarden goed waren.
Ikzelf gebruik nu 14 maanden Androgel en in mijn geval schommelen de waarden elke drie maanden. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar resultaten van andere gebruikers. Goed onderwerp dus!
Groet,
Milan
Wat fijn dat de waarden goed waren.
Ikzelf gebruik nu 14 maanden Androgel en in mijn geval schommelen de waarden elke drie maanden. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar resultaten van andere gebruikers. Goed onderwerp dus!
Groet,
Milan
-
Nate_0
Als niemand iets weet, wil ik over twee weken wel aan Lucien vragen of hij iets heeft/weet waar ze te vinden zijn?
meerdere zakken met zaagsel
-
Jer158
Niemand weet dit toevallig?
@ Nate: Bedankt voor je aanbod.
Ik zie zelf mijn endo ook over twee weken, dus dan kan ik het ook vragen. Het is ook meer uit nieuwsgierigheid dan iets anders.
@ Nate: Bedankt voor je aanbod.
-
Anon20180311
Hoi Jer,Jer158 schreef:Hoi allemaal,
Ik heb net de uitslag van mijn eerste bloedtest op T binnen. Eigenlijk heel netjes. Ruim binnen de mannelijke range, en zeker voor mijn leeftijd eigenlijk perfect. Wel een beetje aan de hoge kant van de streefwaarden voor trans mannen in het land waar ik woon. Vandaar dat ik benieuwd ben wat de endo's in NL als streefwaarden aanhouden voor trans mannen. Weet iemand dat toevallig?
Gebruik gel, btw.
Tussen de 40 en de 60 nm/liter, in België. Ik denk idem voor Nederland.
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
-
Jer158
Uhm, dat lijkt me erg hoog, Nick. De normaalwaarden voor een man zijn ongeveer 10 tot 30 nmol/liter.Nick schreef:Tussen de 40 en de 60 nm/liter, in België. Ik denk idem voor Nederland.
In het land waar ik woon zijn de streefwaarden voor een trans man 15 tot 22 nmol/liter (op gel of Nebido, die een stabiele testospiegel geven). Voor Sustanon (of testo met een niet-constante testospiegel) gebruiken ze twee waarden. 8 tot 12 nmol/liter net voor je injectie, en 25 tot 30 nmol/liter een week na je injectie.
Ook dat komt niet in de buurt van 40 tot 60 nm(ol?)/liter
-
Anon20180311
Dan ben ik niet alleen fout, zie draadje: Testosteron dosis.
Mijn vraag aan Mr.X testo waarde in Nederland 5 en die was idem aan België ( tussen de 40 en de 60 nm/liter) .
Grtz Nick
Mijn vraag aan Mr.X testo waarde in Nederland 5 en die was idem aan België ( tussen de 40 en de 60 nm/liter) .
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
.
-
Jer158
Je begrijpt zijn reactie verkeerd, Nick. Dit is zijn reactie:Nick schreef:Dan ben ik niet alleen fout, zie draadje: Testosteron dosis.
Mr.Xs "veel te hoge" waarden lagen tussen de 40 en 60 nmol/liter. Volgens het VU is alles boven de 35 te hoog, dus 40 tot 60 is veeeel te hoog.Mr.X schreef:Tuurlijk mag dat. Het VU houdt aan dat waarden boven de 35 nmol/liter te hoog zijn. Ik had waarden tussen de 40 en de 60 nm/liter.Mag ik je vragen hoe hoog je hele/te hoge testo- waarden toen waren, bij normaal gebruik ?.
Dit beantwoordt mijn vraag nog niet helemaal
-
Milan070
In welk land zit jij dan Jer?
Ik heb net even in mijn dossier gekeken en hier de uitslagen:
Na 3 maanden Androgel was de waarde 5.2 en het standaard bereik is >8.0
Na 9 maanden was mijn waarde 33.0 en na 12 maanden weer terug naar 15.0.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Ik heb net even in mijn dossier gekeken en hier de uitslagen:
Na 3 maanden Androgel was de waarde 5.2 en het standaard bereik is >8.0
Na 9 maanden was mijn waarde 33.0 en na 12 maanden weer terug naar 15.0.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
-
Anon20180311
Hoi Jer,Jer158 schreef:Je begrijpt zijn reactie verkeerd, Nick. Dit is zijn reactie:Nick schreef:Dan ben ik niet alleen fout, zie draadje: Testosteron dosis.
Mr.Xs "veel te hoge" waarden lagen tussen de 40 en 60 nmol/liter. Volgens het VU is alles boven de 35 te hoog, dus 40 tot 60 is veeeel te hoog.Mr.X schreef:Tuurlijk mag dat. Het VU houdt aan dat waarden boven de 35 nmol/liter te hoog zijn. Ik had waarden tussen de 40 en de 60 nm/liter.Mag ik je vragen hoe hoog je hele/te hoge testo- waarden toen waren, bij normaal gebruik ?.
Dit beantwoordt mijn vraag nog niet helemaalover de streefwaarden in NL.
Maar dat is niet te hoog. Sustanon en Nebido kennen pieken en dalen.
Grtz Nick
.