Wat is je laatste aankoop?

Make-up, kleding, en zo voort
Emma1981

Re: Wat is je laatste aankoop?

Bericht door Emma1981 »

Voor mijn trip van volgende week weer wat nieuwe items gehaald, waaronder een paar nieuwe schoenen. Schattige eenhoorn sneakers van de bon prix, voor 17 euro. Kwaliteit is niet super dus verwacht niet dat ze een vol jaar mee gaan, maar is ook geen geld voor een paar schoenen, en zien er wel super uit.
Afbeelding
Elise

Bericht door Elise »

Emma1981 schreef:Voor mijn trip van volgende week weer wat nieuwe items gehaald, waaronder een paar nieuwe schoenen. Schattige eenhoorn sneakers van de bon prix, voor 17 euro. Kwaliteit is niet super dus verwacht niet dat ze een vol jaar mee gaan, maar is ook geen geld voor een paar schoenen, en zien er wel super uit.
Afbeelding
Maar wel super cute! :D
Anon20190501

Bericht door Anon20190501 »

Emma1981 schreef: Afbeelding
Wanneer het woord cute nog niet zou bestaan, dan zou het voor deze moeten uitgevonden worden.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Emma1981 schreef:Voor mijn trip van volgende week weer wat nieuwe items gehaald, waaronder een paar nieuwe schoenen. Schattige eenhoorn sneakers van de bon prix, voor 17 euro. Kwaliteit is niet super dus verwacht niet dat ze een vol jaar mee gaan, maar is ook geen geld voor een paar schoenen, en zien er wel super uit.
Afbeelding
Meeste schoenen welke ik koop komen vaak niet boven de 25 euro uit...waarom?? vraag je misschien af?
Nou omdat ik het jaar erop weer andere schoenen wil dus hoef niet te duur te zijn..reken er dus gewoon op dat ze niet al te lang mee zullen gaan hihihi..
Maar zijn erg schattige schoenen elk geval :)
wiggeltje

Bericht door wiggeltje »

Zeker erg schattig, maar ik heb 't nu al 4 x gezien :P
Jer158

Bericht door Jer158 »

Twee overhemden met lange mouwen van Superdry voor 5 euro elk op de vlooienmarkt op het Waterlooplein. Had al vaker watertandend aan Superdry voorbijgelopen maar vond het vaak best wel duur. Maatgeving blijft moeilijk. Een XL die perfect (dicht) past, en een L die alleen van boven goed (en dus niet dicht) past. (Over de lengte hebben we het maar niet, haha.) Voor mijn dysforie zijn overhemden met lange mouwen die dicht passen echt het allerbeste. Een los hangend overhemd een een goede tweede.

Vorig weekend een paar mensen Nederland laten zien. Ben wel trots op de dingen die ik uitgekozen had. Was eigenlijk de perfecte trip. Zou bijna Nederland zelf leuk gaan vinden. Zo kwamen we dus langs de markt op het Waterlooplein.
Hung her from the branches of a mango tree
Dieuwertje

Bericht door Dieuwertje »

Uitverkooptijd! Ik zou een straatverbod moeten krijgen. :oops:
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Ja ik ga ook snel nog wat leuke dingen scoren qua shirtjes en dergelijke :)
Linda

Bericht door Linda »

Deze pumps bij Zalando besteld,maat 44. Ben benieuwd of ik er kan op lopen, stapje verder
Dieuwertje

Bericht door Dieuwertje »

Linda schreef: 19 jul 2017, 18:43Ben benieuwd of ik er kan op lopen
Even opletten hoe de ondergrond is, maar verder loop je er vermoedelijk zo mee weg.
Neem aan dat het om de pumps gaan uit post viewtopic.php?f=8&t=5071&p=118398#p118398